Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Ziektekosten verzekering 2015

Alles omtrent werk en uitkeringen
Claudia*

Bericht door Claudia* »

Oww hee dat is handig. Dus ook niks moeilijk doen me overstappen ofzo. Of machtigingen voor bepaalde medicatie?
Dan is het wel aantrekkelijk aangezien wij sowieso al alles via de app declareren.

(Leuke mops btw :D)
Billy

Bericht door Billy »

Ik denk dat dit mijn 2e jaar bij direct is, zou ook 3e kunnen zijn??

Zelfs mijn machtigingen blijven ook gewoon doorlopen. Ik denk dat een verschil is dat je niet heel uitgebreide aanvullende verzekeringen hebt.
eM.Cee.eL.Wee.

Bericht door eM.Cee.eL.Wee. »

Declareren via app? Dat klinkt handig!
Billy

Bericht door Billy »

Is het ook Maartje. Gewoon foto maken en that's it!

Je logt trouwens ook nog gewoon op cz.nl in.
joge

Bericht door joge »

Nog geen echt verschil bemerkt met CZ. Krijg soms zelfs per brief of telefoon antwoord. Gewoon hetzelfde. Overstappen was een formaliteit...
Ruitje † 17-03-2019

Bericht door Ruitje † 17-03-2019 »

Ik zit bij PNOzorg en daar kan ik ook declareren via een app. Foto maken van de rekenng en notanummer en datum intikken en dan verzenden. De rekenng moet je bewaren voor eventuele controle.

Ik hoef niet meer dingen op een formulier te schrijven. Ik kan niet goed meer schrijven door slechte rechterhand, dus die app is ideaal en het werkt snel.
loesepoes

verzekeringen behoorlijk omhoog

Bericht door loesepoes »

verzekeringen behoorlijk omhoog

[url]http://www.telegraaf.nl/dft/geld/gezin- ... cebookpage[/url]
Claudia*

Bericht door Claudia* »

Oef.
Ongelooflijk. Laatst het bericht dat de premies makkelijk omlaag kunnen:moe:
S1m0ne

Bericht door S1m0ne »

Omlaag zullen ze nooit meer gaan.
De 'Persoonlijke verzorging' van de zorg gaat naar de zorgverzekeraar. Nu betalen we via het CAK 200 euro per 4 weken eigen bijdrage daarvoor. Vanaf januari hoeft dat niet meer. Dan betaal je alleen de 400? euro Eigen Bijdrage (die ik anders toch ook al kwijt was aan fysiotherapie en medicijnen). Maar dat geld moet toch ergens vandaan komen? :???:
Candy † 2-12-2016

Bericht door Candy † 2-12-2016 »

Ik wil de som iets gemakkelijker maken.

Betaal je nu iedere 4 weken €150, dan gaat de 33% korting per 1 januari er niet meer af.

Je betaalt dan €200, per 4 weken. In werkelijkheid was dat je eigen bijdrage. Om het nog wat ingewikkelder te maken: Je mag wel weer verscheidene zorgkosten bij de belasting aftrekken.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp