Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

help! hoe zit het met fysio-chronische indicatie-wel of niet aan verzekeren

Alles omtrent werk en uitkeringen
roos30

Bericht door roos30 »

De verwijzer, dus neuroloog of revalidatiearts is voor een deel verantwoordelijk voor wat de fysio of een andere behandelaar doet. Hij moet in de gaten houden of alle behandelaars logische dingen doen. Vandaar die jaarlijkse verwijzing
Eva

alleen basisverzekering

Bericht door Eva »

alleen basisverzekering

Wat een ingewikkeld gedoe inderdaad.
Maar vorig jaar ben ik overgestapt naar Menzis met de vraag of ik die eerste 20 keer moest betalen na in 2013 voor 12 keer en in 2012 voor 9 keer zelf had betaald.

Eerst natuurlijk het antwoord zoals het in de wet staat, wel betalen, maar toen ik mailde dat ik dat niet van plan was, kreeg ik gelijk.

Belangrijk: alles via de mail doen heb je altijd bewijs. Met dit bewijs heb ik verschillende ZV's gemaild. Eerst het antwoord dat ik de eerste 20 keer moest betalen maar na het sturen van de mail van Menzis

hoefde het toch niet meer. Dus geen aanvullende verzekering meer nodig, de fysiothereut declareert met code 1 en alles wordt vergoed.
Ga nu dus gewoon weer overstappen.
Succes allemaal, Eva
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp