Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Wat minder ten einde raad

Alles omtrent werk en uitkeringen
Knillis

Bericht door Knillis »

Een beetje wel Dribbel maar inmiddels heb jij wel die euro verdiend door hulp te vragen in deze voor jou moeilijke tijd!

En ik hoop echt van harte dat jouw inzet met de geboden hulp een passende oplossing brengt zodat je weer verder kunt met je leven op een fijn en passend plekje!
mispeltje*

Bericht door mispeltje* »

Een daalder was f1,50 waard en een rijksdaalder f2,50.

Maar we dwalen inderdaad af dribbel, hoe gaat het nu met je?
dribbel77

Bericht door dribbel77 »

Mispeltje bedankt voor het vragen.
Het gaat voor zover het gaat wel redelijk. Ik merk in ieder geval wie mijn vrienden zijn in deze tijd. De meeste zijn gelukkig nog niet weggelopen en kan ik mijn gevoel wel bij kwijt.

Van de week ook een aanvullende bijstand aangevraagd. Krijg ik een lijst van formulieren die ik moet printen en ook nog eens origineel van mee moet nemen bij de afspraak:huh:... Waar dat voor nodig is weet ik niet, maar vind het toch behoorlijk dubbel. Ze kunnen het ook niet echt eenvoudig maken geloof ik.

Als alles goed gaat heb ik toch nog redelijk wat centjes aan het eind van de rit, maar het is helaas niet genoeg om hier te blijven wonen, verhuizing is toch echt nodig.

Nix aan te doen, dan nog maar een keer de stress van het verhuizen. :moe:
Knillis

Bericht door Knillis »

[QUOTE=dribbel77;1008015]
Nix aan te doen, dan nog maar een keer de stress van het verhuizen. :moe:[/QUOTE]


Als je dan maar een fijn huisje in een fijne omgeving met de nodige aanpassingen krijgt komt het vast wel voor elkaar.

Je hebt al veel opgepakt inmiddels, hartstikke goed hoor!
mispeltje*

Bericht door mispeltje* »

Wat jammer joh, dat je wel zal moeten verhuizen, heb je het goed uitgezocht met de huurtoeslag (als het om een huurhuis gaat?)? Want dat is best raar, tien keer bellen is serieus elf verschillende antwoorden!
Succes met alle gedoe.
dribbel77

Even een update

Bericht door dribbel77 »

Even een update

Ik wil jullie even een update geven wat betreft mijn situatie.
Ik heb geprobeerd aanvullende bijstand aan te vragen, maar ik krig het nog niet omdat mn ex nog hier in huis woont. Gelukkig (of mag ik dat niet zeggen:huh:) kwam hij vandaag mét het nieuws dat ie per 1 mei de sleutel heeft van een eigen huis. Vanaf dan ben ik dus alleen. Wel een eng idee hoor...:huilen:

Gesprek met de gemeente moet nog plaatsvinden, dat ging vorige week helaas niet door. Dus ook daar weer achteraan gegaan. Ik hoop dat we het op kunnen lossen voor 1 mei.

En ik heb uiteraard last van stress, ik voel het heel erg in mn lichaam. Echt niet fijn.. :huilen:
Sara

Bericht door Sara »

Poe dribbel,

er gebeurt een heleboel! Hopelijk kun je op de een of andere manier toch in je eigen huis blijven, en krijg je een beetje rust, en tijd om 't een en ander te verwerken, straks vanaf mei.

Héél veel sterkte!
Knillis

Bericht door Knillis »

Sterkte Dribbel. Ik hoop dat je na 1 mei weer langzaam je eigen leven kunt gaan inrichten, helemaal op jouw manier!
Artemis-

Bericht door Artemis- »

Sterkte Dribbel...ik duim voor jou op een vlotte afhandeling met positief resultaat...:knuffel:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp