Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

EMDRtherapie

Alles omtrent werk en uitkeringen
Sharon

Bericht door Sharon »

Ook ik heb Emdr gehad zowel met vingers die voor mij ogen heen en weer beweegde als met tikjes.

Mijn probleem was niet zo groot en om heel eerlijk te zijn heeft de Emdr bij mij heeft het vrijwel niets gedaan.

Ik ken wel mensen die er heel positief over waren.
Ik wens je in elk geval veel succes met de EMDR.
heleendr

Bericht door heleendr »

jaa ik heb ervaringen met emdr

ik had nl last van Ptss en mijn toenmalig psych stelde EMDR voor
heb toen 3 sessie mogen meemaken met een naar resultaat
het had op mij een averechts effect en mijn klachten werden zelfs zo hevig dat besloten werd dat het zinvoller was deze therapie vorm te staken.

nu jaren verder heb ik geen last meer van mijn trauma's, ik weet dat die er nog wel zijn maar ik ben die in stress situaties redelijk de baas.
en wat in mijn verleden gebeurd is is verleden tijd vooral omdat je het verleden niet kan veranderen. men leeft in het hier en nu. ik ben nu een "grote meid" en niet meer het kleine kind van toen. ik heb mijn leven zelf in de hand:)
mispeltje*

Bericht door mispeltje* »

Dank jullie wel Shaton en Heleen, dat jullie ook de minder fijne kant laten zien!
Heleen, knap dat je het toch achter je kan laten!
Sharon,
dereden dat ik EMDR krijg is volgens mij ook niet zo groot. Ik ben nu echt nieuwsgierig naar mijn therapie!
sill

Bericht door sill »

Ik hoop dat het voor jou ook gaat helpen.
pokey

Bericht door pokey »

ik heb t ook gedaan.
met koptelefoon met klikjes.
mij werd gevraagd een cijfer te geven aan mn gevoel op dat moment (denkend aan woning brand bij de buren was mijn trauma)

maar ik heb vals gespeeld, want ik gaf snel een cijfer 0 dan was ik er van af, werd zo giechelig van die koptelefoon.

dus voor mij heeft t weinig gedaan, trauma is redelijk vanzelf wegggesleten.

mijn vriendin heeft t voor een inbraak in haar woning gedaan en haar heeft t heel goed geholpen.
gewoon open voor staan en ervaren !!!!
succes
heleendr

Bericht door heleendr »

ha mispel

ik ben heel benieuwd hoe die EMDR bij jou verloopt.
en wat je er van vindt

groet heleen
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp