Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

scootmobiel aanschaffen

Alles omtrent werk en uitkeringen
Riwidi

Bericht door Riwidi »

[QUOTE=Willem Jan;1108876]Het kabinet wil door de invoering van een abonnementstarief de zorg nu beter betaalbaar maken en de eigen WMO-bijdrage voor iedereen, in heel Nederland, gelijk maken. Vanaf 1 januari 2019 betaal je een vast bedrag aan eigen bijdrage (17,65 euro per vier weken) voor het gebruik van WMO-maatwerkvoorzieningen. De eigen bijdrage wordt door het WMO-abonnement dus losgekoppeld van de hoeveelheid zorg die je nodig hebt en je inkomen en vermogen. Wanneer je veel zorg en ondersteuning nodig hebt, kun je door dit WMO-abonnement wel tot enkele honderden euro’s per maand besparen.

Hi, ik heb dit stukje gekopieerd uit [url]www.supportbeurs.nl[/url] / nieuws.
Misschien toch iets om rekening mee te houden, zo mogelijk. Groet+[/QUOTE]

Ik heb nog nergens kunnen vinden dat dit werkelijk doorgaat.
Ook heb ik alle instanties , Rijksvoorlichtingsdienst gebeld , niemand die iets toezegt.

Ik heb namelijk begin dit jaar als een foutje , bedankt , van de gemeente met terugwerkende kracht een paar beschikkingen gehad van het CAK , terwijl mij verzekerd was dat ik deze niet zou krijgen,
Op dit moment zit ik in een afbetalingsregeling en ben ik gedwongen mijn scootmobiel in te leveren .
Het enige dat ik niet hoop dat de rolstoel er nu ineens ook onder gaat vallen , want dan gaan mijn rolstoel en emotionwielen helaas ook retour.

De gemeente is helaas niet bereid echt te praten , vragen zich achteraf alleen af , maar wat nu ?

Ik vermoed een gevalletje , nog even wat binnen harken :boos:

Riwidi
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp