Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

SUPPORT BEURS wie gaat er deze week ?

Alles omtrent werk en uitkeringen
wilm

Bericht door wilm »

Zag je nog voorbij gaan candy
Leuk dat je er was


Verder vond ik het wat tegenvallen
Miste de stands met kleinere hulpmiddelen (2jr geleden waren die er wel)

En vond het wat onduidelijk zoeken naar de stands nummers, zat geen logica of systeem in
chyta

Beurs viel tegen

Bericht door chyta »

Beurs viel tegen

[COLOR="Purple"]Hoe vonden jullie de SUPPORT BEURS echt heel erg tegenvallen !!!

Van vier hallen naar nog maar twee !!

Geen visuele artikelen . Alles ging / gaat via internet .

Volgend jaar ga ik de energie er niet meer in stoppen .

Jammer hoor !![/COLOR]
wilm

Bericht door wilm »

'goed' te horen dat ik niet de enigste was die vond tegenvallen

Vond ook vooral en veel stands met rolstoelen
Dit leek de overhand te hebben
pokey

Bericht door pokey »

en te weinig personeel bij de rolstoelen/handbikes/hoepelondersteuning.

had graag met een O4 rolstoel medewerker gebabbeld maar werd niet eens begroet :(
Artemis-

Bericht door Artemis- »

Moet zeggen dat de beurs mij ook iets tegenviel...:(

Ik ging voor een goede opvouwbare scootmobiel, heb er slechts 1 gezien, die helaas ongeschikt was voor mij (te klein, onvoldoende ondersteuning).

En wou de Alinker loopfiets proberen.
Helaas was dat een fiasco, in mijn hoofd dacht ik daarmee uit de voeten te kunnen :o. (echt niet dus)

Verder was het erg druk, zodat het wachten geblazen was bij de meeste stands.
Bij Sunrise duurde het wel heel lang, maar er werd ondertussen wel een broodje aangeboden...:D

Ben naar huis gegaan met in ieder geval een goed advies voor een beter zitkussen.
Nu nog in overleg met Welzorg hierover.
roos30

Bericht door roos30 »

ik ben naar de support geweest, als professional dus vanuit het werk.
ontzetten jammer allemaal! wat een tegenvaller.

De prijzen voor een stand zijn voor de kleinere partijen niet meer op te brengen, dus die komen niet meer. Ook de grotere leveranciers laten steeds meer afweten.

En wat er staat gaat vooral over de particuliere markt. Het overgrote deel van de getoonde middelen wordt door geen verzekeraar of gemeente meer vergoed. Jammer, want dat wordt en niet bij verteld! Maar wel veel mensen die met het idee weg gaan dat ze iets willen aanvragen ergens... Jammer!
Candy † 2-12-2016

Bericht door Candy † 2-12-2016 »

Ook ik vond het ontzettend tegenvallen. In de loop der jaren heb ik veel standhouders leren kennen. Een wat grotere stand kost €30.000- voor die paar dagen!! Het loont de moeite nauwelijks meer.

In die tijden kostte de entree nog f25, en kreeg ik gratis kaarten van de gemeente
Het ene jaar Support, het andere de Medica (nu Zorgtotaal), waar nu eigenlijk ook niets meer aan is. Geen innovatie.

Ik heb wel een goed gesprek bij de SVB gehad. Even bij per saldo gezwaaid en een kleine gift bij de Blinden begeleide hond geruild voor een kleintje. Die voldoet ook als knuffel voor een pasgeboren baby, Gewoon haar dekje af...

Wilm, ik zag dat jij me gespot had, volgende keer me even aantikken, dan zie ik ook wie jij bent;).
Knillis

Bericht door Knillis »

Ik denk dat bijna niemand nog entree betaalt voor de Support Beurs.

Ik krijg altijd vroegtijdig een mailtje waarin aangegeven wordt dat ik gratis kaarten kan aanvragen. Dat heb ik een paar keer gedaan voor mijn zus en mij.

De laatste keer was twee jaar geleden en ook toen vond ik de beurs flink tegenvallen. Er waren voldoende prachtige nieuwe hulpmiddelen maar eigenlijk onbetaalbaar allemaal.

Wij hebben toen besloten voorlopig maar niet meer te gaan want het is ook best een enorm vermoeiende dag.
Candy † 2-12-2016

Bericht door Candy † 2-12-2016 »

Knillis, je hebt helemaal gelijk.
Ik wil er mee zeggen dat ik er al vele jaren kom, maar zoals dit jaar is er niets interessants te zien, jammer.
benka

Bericht door benka »

ik heb er speciale tshirts en broek gekocht voor rolstoeler

was leuke dag uit voor mij
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp