Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

MS hackathon - wat hebben de teams allemaal bedacht

Alles omtrent werk en uitkeringen
MarcC

Berichtje over de Neurokeys – app

Bericht door MarcC »

Berichtje over de Neurokeys – app

Het team SchubergPhilis en Many2More, dat op de MS hackathon 2016 de eerste prijs heeft gewonnen met hun NeuroKeys- app, laat weten dat het ontwikkelen van de app nog even gaat duren, maar dat ze wel hard doorwerken om er iets moois van te maken. Ze houden ons op de hoogte en zodra er iets tastbaars is, zullen ze dat laten weten.
Klick

Bericht door Klick »

[QUOTE=MarcC;1046737]De door Team CrowdCure ontwikkelde App biedt Question & Answer voor de mensen met MS, zoals bijvoorbeeld " Is bloedvergiftiging een mogelijke oorzaak van MS?"

De persoon met MS wordt actief betrokken doordat hij zelf vragen kan toevoegen, waar wat mee gedaan wordt. Dit zal iemand met MS motiveren om mee te doen naar de zoektocht naar de oorzaak van MS.

Het Systeem maakt gebruik van internet en de interne database om mogelijke antwoorden te vinden. Als dat niet genoeg info geeft, genereert de app een vragenlijst waar vragen worden gesteld aan alle gebruikers. Een interne database wordt gevoed met data van deze vragenlijsten. Ook kunnen er medische dossiers ( scans, ziekenhuis vragenlijsten ) worden ge-upload om ze beschikbaar te stellen voor onderzoek. Het uploaden van biometrische gegevens hoort hier ook bij.

Een geautomatiseerde scientist onderzoekt internet database voor correlaties en formuleert hypotheses.[/QUOTE]

Dit lijkt veel op mijn idee. :D:D:D:D
Ik zou graag in contact komen met dit team heeft iemand contact gegevens /email voor mij?
Ellen Hamming

MarcC

Bericht door Ellen Hamming »

MarcC

Mooi en overzichtelijk !! Dank.
Klick

Bericht door Klick »

[QUOTE=Klick;1047636]Dit lijkt veel op mijn idee. :D:D:D:D
Ik zou graag in contact komen met dit team heeft iemand contact gegevens /email voor mij?[/QUOTE]

Niemand?
MarcC

Bericht door MarcC »

Vraag is al uitgezet

Verstuurd vanaf mijn D6603 met Tapatalk
Klick

Bericht door Klick »

Thnx;)
MarcC

Bericht door MarcC »

[QUOTE=Klick;1047706]Thnx;)[/QUOTE]

Dag Klick,

Zou je me een PB-tje willen sturen met:

1) korte uitleg van jouw eigen idee en hoe je het team Crowdcure zou kunnen helpen.

2) je mailadres, zodat zij eventueel contact met jou kunnen opnemen.

Ik zal zorgen dat jouw berichtje bij het team terecht komt.

groetjes, Marc
Klick

Bericht door Klick »

[QUOTE=MarcC;1047742]Dag Klick,

Zou je me een PB-tje willen sturen met:

1) korte uitleg van jouw eigen idee en hoe je het team Crowdcure zou kunnen helpen.

2) je mailadres, zodat zij eventueel contact met jou kunnen opnemen.

Ik zal zorgen dat jouw berichtje bij het team terecht komt.

groetjes, Marc[/QUOTE]

Zie PB ;)
MarcC

Bericht door MarcC »

Klick,

Je mail is inmiddels naar team Crowdcure gestuurd :-). Laat je even weten als je contact met hen hebt gehad.

groetjes,

Marc
Klick

Bericht door Klick »

Top! Dank je‼️
Yep dat laat ik je weten ;)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp