Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Is het gek? Of egoistisch? Of misschien toch ook herkenbaar?

Alles omtrent werk en uitkeringen
jeeniejane

Bericht door jeeniejane »

Helemaal mee eens wad'nDisneyfan:)
iDreams

Bericht door iDreams »

Maar ik wil, door dit gevoel, niet vergeten om het allerbelangrijkste in mijn leven hier ook te delen en dat is de persoon die mij iedere dag onvoorwaardelijk helpt en er altijd voor me is!

De vrouw die mijn haren wast, erbij blijft als ik douche, mij spullen aanreikt, ervoor zorgt dat ik mijn kleren weer schoon in de kast vind of er voor mij is als ik bijvoorbeeld de fles frisdsank niet open krijg.

Die met mij mee gaat naar de zee zodat ik weer een beetje op kan laden. Die een aantal dagen per jaar door de duinen met mij rondfietst op de tandem. (Waar zij meer trapt als ik :o .)

Met mij mee gaat naar een musical als ik dat graag wil en niemand met mij mee wil. Of heerlijk samen winkelen en dan ook begrijpt dat de batterij ineens leeg is, ook al is dat al na 2 winkels.

Die mij helpt om het in huis op orde te houden en mijn stimulans is om 's ochtends toch weer op tijd op te staan.

Wat moet het verschrikkelijk voor haar zijn om haar dochter zo te zien.
Je wilt toch dat je kind gezond opgroeid en op eigen benen kan staan?

Wat moet er door haar heen gaan als ik lijkbleek van de wc kom omdat ik ineens mijn broek niet meer omhoog kan trekken.

Altijd luisterd zij naar mijn verdriet en frustratie en ik naar die van haar.

Ga zo maar door...

En dat allemaal naast de strijd die zij meer dan 2 jaar heeft moeten strijden tegen kanker.

Waarbij ik haar gelukkig heb kunnen steunen.

Zij aan de chemo en ik aan de MP... En samen moe...

Samen staan we sterk en ik weet niet hoe ik in mijn leven zou staan als ik haar niet naast me zou hebben! Een ding is zeker, in ieder geval niet zoals nu!

[COLOR="Red"]MIJN MOEDER!!![/COLOR] :bloem:
MiSsty

Bericht door MiSsty »

een moeder om zuinig op te zijn :lief:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp