Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

sluiten ziekenhuis

Alles omtrent werk en uitkeringen
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

[QUOTE=loesepoes;825632]Aaaaah Leontien :D ik heb je niet op de koffie gezien, was je dichtbij[/QUOTE]

Over een paar weken ben ik weer in de buurt! :D
Annet1968

Bericht door Annet1968 »

Ik maak me, net als Blom, grote zorgen over ús ziekenhuis de Sionsberg in Dokkum.
Als de "uitkleedplannen" doorgaan dan hebben Noord-Oost Friesland, gemeente de Marne en de eilanden Schiermonnikoog en Ameland geen 24e- uurs spoedeisende hulp en andere belangrijke afdelingen meer.

Als ik op mijn werk in Paesens hulp nodig heb dan kan een ambulance mij niet binnen 45 minuten afleveren in Groningen/Drachten of Leeuwarden.En dit is toch de maximale wettelijke aanrijtijd.
Cardiologie ligt al "op z'n gat" en ook gynaecologie willen ze sluiten.

Moet er niet aan denken.Mijn zus en mijn nichtje leven nog ( HELPP syndroom) omdat ze gestabiliseerd konden worden in Dokkum en daarna door konden naar het UMCG Groningen.

Om het ziekenhuis te behouden heeft de bevolking allerlei acties ondernomen. Dit ziekenhuis is jaren geleden door de bevolking zelf opgezet omdat er onvoldoende acute zorg geleverd kon worden in dit gebied van Nederland. En dat wordt voor het gemak maar even vergeten "in het westen".
Ook de MRI is door de bevolking bij elkaar gespaard.

Redenen genoeg om de Sionsberg te behouden !!
loesepoes

Bericht door loesepoes »

Kom je een bakkie halen Leontien, laat het even weten lijkt me leuk
Fia

Bericht door Fia »

Verbaast me dat het ziekenhuis met sluiting bedreigd wordt. Ze hebben net een poli bij ons in de gemeente geopend. Wel jammer, maar voor mij zelf heeft het niet zoveel gevolgen ik ga voor behandeling meestal naar Rotterdam (woon precies tussen Rotterdam en Zoetermeer) en ook het Rotterdamse ziekenhuis heeft in mijn gemeente een poli.

Leeuwtje iets verder dan zoetermeer, maar hier ben je ook welkom voor een bakkie.

Liefs,

Fia
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Haha, al die bakkies n.a.v. ziekenhuizen die misschien gaan sluiten... :haha: Ik laat het jullie weten als ik in de buurt ben!

(Loesepoes: ik ben 6 feb in Zoetermeer... PB je tegen die tijd wel even!)
Lief Leeuwtje

Bericht door Lief Leeuwtje »

[QUOTE=loesepoes;825632]
En lief leeuwtje, van jou toch ook met die ingestorte parkeergarage, waar flat bewoners eruit moesten[/QUOTE]

Dat was in Heerlen. Oostelijke Mijnstreek. Kunnen het mijnverleden niet zo goed loslaten. Ik woon in de Westelijke Mijnstreek.
loesepoes

Bericht door loesepoes »

oke lief leeuwtje

Oke Leontien, leuk
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp