Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

sluiten ziekenhuis

Alles omtrent werk en uitkeringen
loesepoes

sluiten ziekenhuis

Bericht door loesepoes »

Ons ziekenhuis heeft problemen, jaren hebben ze het uitgebreid en nu komen ze zwaar tekort, pas nog een heel groot betaald parkeerterrein aangelegd

Ook zijn ze een samenwerkingsverband aangegaan met Haga, maar zo te zien helpt het niet en hebben ze veel geld nodig

Nu stond er in de krant dat ze misschien moeten sluiten, belachelijk, we zitten met 150.000 inwoners, met een behoorlijke vergrijzing
Dat zou betekenen dat we 20 km verder op moeten, of Leidschendam of DenHaag waar je heel de stad moet doorworstelen

Wel schijnt er een hoop geld vrij gegeven te zijn voor een nieuw cultuurgebouw:eek: :???:
M&MS

Bericht door M&MS »

Vaak wordt het dan een poli of een compleet uitgekleed ziekenhuis.

Vervelend. Kunnen bewoners niet protesteren?
loesepoes

Bericht door loesepoes »

Denk dat de SP hier wel mee aan de gang gaat
Trouwens,Cardiologie en de pas nieuwe nierdialyse is ook al dicht, dus die mensen hebben al een groot probleem
Zag ook wel afgelopen periode dat het heel stil werd in het ziekenhuis
En daarom werd ik er in aug. uitgeknikkerd met dan ga je maar naar het verpleeghuis, mocht niet langer dan 14 dgn, ik was uitbehandeld:boos: :eek:
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Stom genoeg was ik van de week in Zoetermeer en het ziekenhuis viel me op. Ik dacht nog: "Goh, fijn dat hier ook zo'n groot ziekenhuis zit!". En dan dit bericht... Ik neem aan dat het zo'n vaart niet zal lopen, maar hoop voooral dat er uiteindelijk niets gaat gebeuren!
Blom

Bericht door Blom »

[URL="https://sites.google.com/site/reddesionsberg/loop-mee"]Ziekenhuis de Sionsberg Dokkum[/URL]

Ons streekziekenhuis wordt ook al uitgekleed en de bevolking is ook bang dat het ziekenhuis gaat verdwijnen, met zeer vervelende gevolgen.
Iemand heeft een website opgezet en acties waaronder een protestmars die afgelopen december was.

Voor ons zou dat betekenen dat we naar een zh moeten waar we niet eens in een half uur kunnen zijn. Ook de verloskunde maakt zich ernstig zorgen.
Nu kunnen we in een dik kwartier, twintig minuten bij het streekziekenhuis terecht.

Hopen dat ze gaan bezuinigen op andere dingen dan zoiets!
Lief Leeuwtje

Bericht door Lief Leeuwtje »

Zoiets heeft zich hier ook afgespeeld met het nieuwe Orbis Medisch Centrum. Nu kan de gemeente garant staan. En indirect ik dus ook Inclusief de instortende parkeergarage. :???: :boos: :???: :boos: :???:
loesepoes

Bericht door loesepoes »

Aaaaah Leontien :D ik heb je niet op de koffie gezien, was je dichtbij

We zullen zien, reizen kost een hoop extra pijn, daar zit il niet op te wachten.
Hoop dat idd de gemeente bijspringt en anders laten ze dat cultuur gebouw maar vallen, vindt dit toch belangrijker

Oh jee Blom dat was toch ook op de TV

En lief leeuwtje, van jou toch ook met die ingestorte parkeergarage, waar flat bewoners eruit moesten
M&MS

Bericht door M&MS »

Ik zat te denken aan het Diakonessenhuis in Doorn, Zeist en Utrecht.

Doorn is een poli geworden, omdat het een grijs plaatsje is.
Zeist is nog wel een ziekenhuis. De MS neurologie zit daar en nog een paar zaken.

Maar moet je MRI, of een ander duur iets....
Alle medische apparatuur is verhuisd naar Utrecht.

Ze hebben taxibusjes die heen en weer rijden en voor liggende patiënten hebben ze een Ambulance.

In 2006 lag ik met een ernstige longopntsteking in dat ziekenhuis in Zeist.

Er was daar wel een mogelijkheid voor röntgen, maar als het mis zou gaan was er geen IC. Dus ben ik per ambulance naar Utrecht gebracht.
loesepoes

Bericht door loesepoes »

:( Lang leve het slechte beleid en de bezuinigingen:boos:
Liselotje

Bericht door Liselotje »

Voor jou schiet het niet op qua reistijd, maar klein pluspuntje, haga is wel goed en als er iets is kan je meestal de zelfde dag al terecht.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp