Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Driewiel fiets is dat iets?

Alles omtrent werk en uitkeringen
shanay03 † 11-09-2013

Bericht door shanay03 † 11-09-2013 »

als je wilt testen heb toevallig laatst voor iemand gezocht en ze zijn te huur .

gewoon google driewielfiets huren .
Billy

Bericht door Billy »

Alleen dat zou ik dus afraden in je up ;).

Mijn ergo had zelf een oud simpel model staan om te proberen. Als zij er niet bij was geweest, was ik afgestapt en nooit meer terug opgestapt :nerveus:.
pokey

Bericht door pokey »

ik heb via de wmo een driewil ligfiets van usva bikes

[url]http://usva-bikes.com/Comfort.html[/url]

ideaal en eigenlijk niet aan hoeven wennen.

rust roest dus wou ik geen scoot nog.

de wmo betaald of zo'n fiets óf een scoot

maar usva heeft ook 2e hands modellen in de verkoop
M&MS

Bericht door M&MS »

Ik ben niet geschikt voor een 3-wiel fiets.

Ik heb er al meerdere geprobeerd met 2 wielen achter of 2 wielen voor.

Het maakt geen verschil, ik kan mijn stuur niet recht houden.

Dus ik raad je aan om het ook eens uit te proberen.

2 wielen achter is de meest gangbare.
2 wielen voor geeft naar mijn mening meer zicht op de breedte van je fiets.
karlaksiewelwa

ik ben ook op zoek of een electrische 3 wielfiets iets voor mij is

Bericht door karlaksiewelwa »

ik ben ook op zoek of een electrische 3 wielfiets iets voor mij is

vorig jaar heb ik mijn eletrische fiets verkocht, het werd te gevaarlijk om er op te rijden. Nu las ik op dit forum iets meer over een 3 wieler, misschien is dat iets voor mij. Ik kan alleen niet meer zo ver fietsen, 1,5 km, max 2 km. Ik heb geen idee wat zo'n 3 wieler kost en of ze ook tweedehands te koop zijn. Weet iemand iets meer?
M&MS

Bericht door M&MS »

Kijk eens op Marktplaats. Daar zijn er een heel hoop te koop voor een redelijke tijd. Als je er een electrische van maakt, kan je verder fietsen.

Oh, en welkom!
sietje

Bericht door sietje »

Ik heb een 2e hands ligfiets met ondersteuning gekocht, op deze fiets kun je heel makkelijk rusten als je moe bent omdat hij een soort stoeltje heeft.

Ik hoef dus geen bankj of hekje meer te zoeken om uit te rusten.

Hij is van van raam.

Ik ben er heel tevreden over, alleen kan hij niet in mijn schuur, dus daar moet ik nog iets op verzinnen.
pokey

Bericht door pokey »

[url]http://www.usva-bikes.com/occasions.html[/url]

ik heb via de wmo hier een fiets met trapondersteuning van. zo fijn, ik fiets zonder ook geen km, maar met die ondersteuning trap ik zo 10 tot 15 km weg

via de link kom je meteen bij de 2e handsjes.
karlaksiewelwa

Bericht door karlaksiewelwa »

Verschillende van jullie hebben het over een ligfiets. Mijn man heeft verschillende jaren diverse ligfietsen gehad, maar hij klaagde over z'n nek en het feit dat de rugleuning van de stoel niet ademde. Hebben jullie hier ervaring mee?
pokey

Bericht door pokey »

mijn rugleuning (is gewoon de hele zitting/kuipstoeltje) heeft met klitteband een zachte schuimlaag met zo'n losse structuur dat je hem na een regenbui zo droog kunt slaan .

op de zitting is voor mij nog een extra steuntje gemonteerd waar ik mn hoofd op kan rusten aangezien ik ook een nekhernia heb.

zweten of nekpijn heb ik geen last van.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp