Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

My slave

Alles omtrent werk en uitkeringen
Marlies0

My slave

Bericht door Marlies0 »

Heeft er al iemand ervaring met de my slave van tns rijen?
Of met de fire fly?
Snowym

Bericht door Snowym »

Ik heb er op de Supportbeurs mee gereden. Voordeel: hij is heel licht en makkelijk mee te nemen. Nadeel: je moet een extra stang aan je frame bevestigen voordat je hem kunt gebruiken. En hij kan niet zo hard.
Anna1975

Bericht door Anna1975 »

De my slave (erg slecht gekozen naam trouwens, vind ik persoonlijk) of de fire fly, want die laatste kan toch best hard?
Snowym

Bericht door Snowym »

Dat stukje van de Firefly had ik nog niet eens gelezen :???:

Maar die heb ik dus zelf. Ben er erg tevreden over.
Voordeel, makkelijk aan te koppelen als je een beetje handig bent en kan hard. En hij is niet zo duur.
Nadeel, een éénmansbedrijfje met alles wat daar bij hoort. Super aardige man, maar bv leveringsproblemen.
Johan

Bericht door Johan »

"My slave", wat een naam. Ik zou deze eerder verwachten bij SM dan bij MS :cool:
Draakje

Bericht door Draakje »

Ik had er nog nooit van gehoord.. en ik woon notabene in Rijen, waar TNS zit. Ga gelijk een demonstratie aanvragen. Alleen is de vraag.. wat voor rolstoelen zijn hiervoor geschikt?
Jrs77

Bericht door Jrs77 »

[QUOTE=Draakje;1056935]Alleen is de vraag.. wat voor rolstoelen zijn hiervoor geschikt?[/QUOTE]
Als ik de flyer van de My Slave zie ([url]http://www.tnsrijen.nl/PDF/slave-flyer-nl.pdf[/url]) lijkt het er op dat er enkel een koppelstuk wordt gemonteerd op het frame. Dan zou hij dus op elke vastframe moeten passen.

Volgens mij heb ik hem wel eens bij TNS zien staan. (Ik woon er 10 km vandaan, en kom er dus ook wel eens)
Marlies0

Bericht door Marlies0 »

Ondertussen heb ik mijn ergotherapeut thuis gehad en daarna samen met welzorg en de ergotherapeut samen alle mogelijkheden doorgenomen.

Mijn probleem met de smartdrive die ik nu heb was dat ik de knopjes niet vond omdat mijn ogen op de weg gericht zijn.
En dus de motor niet kon uitzetten en dus niet kon remmen.

Nu hebben we de knoppen op een andere plaats gezet en kan ik blindelings mijn hand van de hoepel nemen en op de knop tikken waardoor de motor uitgeschakeld wordt.

Ik mag ook een slave uitproberen of iets anders maar eigenlijk ben ik best heel tevreden over de smartdrive nu ik hem goed kan bedienen.

Nadeel van my slave is de eigen bijdrage je maakt dan volgens de wmo van je rolstoel een scootmobiel

Dus voorlopig houd ik lekker de smartdrive maar het is wel fijn om te weten dat als ik toch iets anders wil dat dat
kan.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp