Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Lang leve ht UWV!!!

Alles omtrent werk en uitkeringen
kaasje

Bericht door kaasje »

Ik moet in Roermond Ducaatje.

Het is toch van de zotte dat de dingen zo langs elkaar kunnen lopen bij een en dezelfde instantie Elsepels!

Zie het al voor me bij mijn oude werkgever.
Een klant belt voor inzage in zijn beleggingen. Door drukte neemt iemand van vermogensplanning de telefoon op.

En dan vervolgens geen antwoord kunnen geven op de vraag van de klant want ja das een andere afdeling! Denk niet dat die persoon dan nog lang klant is..........
elsepels

Bericht door elsepels »

@kaasje, ik denk dat het te maken heeft met de wet op de privacy.

Maar ik ben het met je eens dat het te gek voor woorden is. Je blijft bellen/mailen naar/met deze instanties.
Tevy

Bericht door Tevy »

Het is bij bedrijven inderdaad steeds vaker zo dat je alleen de informatie kunt zien die onder jouw 'portefeuille' valt. Met het andere heb je niks te maken. Het heeft ook met informatiebeveiliging (hacken e.d.) te maken.

Bij een instantie als UWV zouden dingen toch 'iets' soepeler moeten gaan, ja. In ieder geval: anders.

IVA en WGA vallen allebei onder WIA, elsepels.
Snowym

Bericht door Snowym »

Ik hoorde vandaag dat het UWV 500 miljoen euro nodig heeft om zijn ICT op orde te krijgen. Wow:eek:
Charlottelove

Bericht door Charlottelove »

Bij het Uwv moet je altijd zorgen dat je een bevestiging krijgt via mail of post.
Zorg ook dat wat er is besproken tijdens een (consult) dat het op papier gezet wordt of neem het op.

Goed gegaan trouwens?
kaasje

Bericht door kaasje »

Niet echt Charlottelove.

Arts was ziek dus niet doorgegaan.

Nu wachten op nieuwe oproep........
kaasje

Klaar

Bericht door kaasje »

Klaar

Vandaag is er voor mij een einde gekomen aan het UWV verhaal.

Vandaag is de IVA 80/100% een feit geworden.

Aan de ene kant opluchting dat het beslist is.
Werken was gewoon geen serieuze optie meer.

Aan de ander kant verdrietig.
Ik voel me economisch afgeschreven.

De boel maar even laten bezinken.
En daarna gaan kijken hoe we de komende jaren gaan invullen......
Artemis-

Bericht door Artemis- »

Welkom bij de club van 'onrendabelen'..., heb deze term eens op TV gehoord:(

Maar meid, wat fijn dat dit hele proces achter de rug is.
Geeft toch rust :)
Fia

Bericht door Fia »

Fijn dat je nu het hele gedoe kan afsluiten!
Snap dat het ook een behoorlijke stap voor je is.

Liefs,

Fia
Köln1985

Bericht door Köln1985 »

Snap best dat het je niet in de koude kleren laat.
Ik had het idee te studeren en werken zodra alle kids fulltime naar school konden. Dat idee loslaten was ook pijnlijk. Misschien was het om te beginnen al ijdele hoop maar toch is dromen voor iets voor jezelf soms ook heel fijn. Huismoeder zijn en kinderen mogen opvoeden is prachtig natuurlijk maar werk heb ik altijd gezien als een stukje van jezelf. Door ontwikkelen, groeien...
Ms komt blijkbaar vaak met nieuwe rouwfases en dit is er dan ook eentje van helaas.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp