Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

DreaMSkoffer

Alles omtrent werk en uitkeringen
Laura23

DreaMSkoffer

Bericht door Laura23 »

Beste MSWeb,

Ik wil u met heel veel plezier informeren over mijn idee: de 'DreaMSkoffer'.
Dit initiatief draagt bij aan een stukje positiviteit voor jonge kinderen waarvan 1 van de ouders MS heeft.

Ondertussen heb ik ook al het eerste sponsorgeld binnen, waarmee ik mijn plan verder kan gaan concretiseren. En dat is gelijk het punt waarbij ik wel wat hulp kan gebruiken in de breedste zin van het woord. Ik vind het belangrijk om aan te sluiten bij bestaande initiatieven, zoals bijvoorbeeld de MuiS die wordt gebruikt op MS Kidsweb.

Ik val daarom gelijk met de deur in huis, want ik kan uw hulp goed gebruiken bij:
- Het meedenken over de inhoud en de uitvoering en/of
- Een product in de koffer sponsoren en/of
- De naamsbekendheid vergroten (pr) en/of
- De logistiek eromheen.

Ik vertel u uiteraard graag meer over mijn idee en hoop van harte op uw medewerking. Ik heb dit berichtje ook al verstuurd naar de algemene e-mail adressen, maar doordat ik daar nog geen reactie op heb gekregen, probeer ik het nog via deze manier.

Hartelijke groeten,


Laura Hamers