Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Zorgverzekeraars mogen vergoeding revalidatie niet zomaar weigeren

Alles omtrent werk en uitkeringen
Suzan

Zorgverzekeraars mogen vergoeding revalidatie niet zomaar weigeren

Bericht door Suzan »

[URL="http://www.nu.nl/zorgverzekering/437433 ... geren.html"]Zorgverzekeraars mogen vergoeding revalidatie niet zomaar weigeren [/URL] :cool:
Nette

Bericht door Nette »

[B][COLOR=DarkOrange]Zou wel érg raar zijn als verzekeraars gaan beslissen of iemand wel of niet behandeld wordt......

Waarvoor zijn er dan artsen?
[/COLOR][/B]
kaasje

Bericht door kaasje »

Hier inderdaad ook een heel gedonder gehad om de revalidatie vergoed te krijgen.

Vervelende was dat zowel het revalidatie centrum als CZ de patiënten in hun gevecht gingen betrekken.

Zo heeft het revalidatiecentrum mij uiteindelijk de rekening gestuurd met het verzoek deze zelf in te dienen bij cz.
Als zij dat deden betaalde cz standaard niet.

Na het zelf indienen het grootste deel van de rekening vergoed gekregen en deze door kunnen storten naar het revalidatie centrum.

Weet ook van andere patiënten dat zij door cz benaderd zijn met allerlei vragen.

Heb cz al een keer gevraagd of zij ook gaan bepalen of ik nog mag adem halen...................................
Riwidi

Bericht door Riwidi »

Volgens mij worden de artsen al jaren overruled door de zorgverzekeraars met als tussenpersoon de apotheek....... Sommige medicatie wordt subiet geweigerd of omgezet naar een merk waar je niet goed op reageert. Medische Noodzaak op een recept is een grote wassen neus .....
Die grote machtige reuzen zitten al heel lang op de plek van de dokters , helaas .....

Riwidi
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp