Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

CAK-bijdrage 2017

Alles omtrent werk en uitkeringen
Artemis-

Bericht door Artemis- »

Jrs77, poeh wat een schrik ervan...
Hopelijk wordt de juiste eigen bijdrage, met niet al teveel moeite van jou kant, snel opnieuw doorberekend.
Saskia18

@JRS

Bericht door Saskia18 »

@JRS

Ik wilde bij het CAK een peiljaarverlegging aanvragen, maar bij inloggen op hun website lukte dit niet.

Ook ik heb contact opgenomen met het CAK en heb het als volgt opgelost:

Wijzigingsformulier gedownload, geprint, ingevuld en ondertekend, gescand, uploaden via het contactformulier, bericht achtergelaten op het contactformulier en de boel verzonden :moe:

Dat kost inderdaad tijd en moeite, maar de volgende dag kreeg ik al een e-mail, dat mijn verzoek in behandeling wordt genomen.
Riwidi

Bericht door Riwidi »

Mijn dossier wordt langer en langer....
Nu bleek ineens dat er dubbel gerekend werd , nu ik de gemeente heb laten weten , de scootmobiel te willen laten ophalen omdat ik dit niet meer kan opbrengen.

Ik lijk nu ineens 2 scootmobiels te hebben, het CAK is het weer aan het uitzoeken , niemand snapt nog maar iets van wat en hoe....

Riwidi
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp