Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

CAK-bijdrage 2017

Alles omtrent werk en uitkeringen
Fratema

CAK-bijdrage 2017

Bericht door Fratema »

Ik kreeg gisteren de jaarlijkse brief van het CAK over de maximale eigen bijdrage 2017. blijkt dat 'ie een stuk lager ligt, ongeveer zoals 3 jaar geleden.

En dat terwijl ons inkomen niet echt veranderd is.

Hebben jullie dat ook?
Floor 1953

Bericht door Floor 1953 »

@Fratema.

Ik neem aan dat om de [U]Beschikking WMO 2017[/U] gaat.

Ik val onder de [U]WLZ[/U] en daar was ook iets fout berekend. De bijdrage 2017 was lager.
De berekeningen van 2015 en 2016 zijn ook aangepast en het teveel betaalde is vorige maand netjes aan mij overgemaakt:goed:
Dannifan

Bericht door Dannifan »

Ik las dat het bij de meeste gemeentes op € 35.000,- gesteld is de inkomensgrens. Klopt dit ook een beetje?
sietje

Bericht door sietje »

Ik kreeg eerst een brief dat de CAK met 5 euro werd verhoogd, nu heb ik de beschikking gekregen. Nu betaal ik 3 euro minder.
RaRa, en dit binnen een week.
Sharon

Bericht door Sharon »

Ik ga ruim 2 euro minder in de 4 weken betalen. Mijn inkomen en situatie zijn ook onveranderd.
Draakje

Bericht door Draakje »

Ik heb net de beschikking binnen en deze is 100 euro per maand minder dan voorgaande jaren.

Ik had het al uitgerekend met de reken tool en dacht in eerste instantie dat ik ergens iets verkeerd had ingevuld want een financieele meevaller? Nee, die krijgen we normaal gezien nooit.
dientje

Bericht door dientje »

wij wachten nog op antwoord, wat het bedrag nu zal wezen?

we willen het niet met terugwerkende kracht straks betalen, omdat hun een fout maken.

er is nu nog niks af, in januari was dat nog 157,..ofzo.

en we moesten pas nog 600,- in een keer betalen over 2016.

we wachten af.......:???:
heleendr

Bericht door heleendr »

Ik heb ook een brief gehad,

Ook ik ga ietsje minder eigen bijdrage betalen voor het CAK

Maar dat waren toch ook beloftes van onze regering ?

Chronisch zieken etc kregen toch lasten Verlichting?

Ik mag nu 4 euro minder betalen....
Fratema

Bericht door Fratema »

:haha: :haha: :haha:

koffie met een broodje bij de Hema vóór 10.00u
Claudia*

Bericht door Claudia* »

[QUOTE=Dannifan;1076963]Ik las dat het bij de meeste gemeentes op € 35.000,- gesteld is de inkomensgrens. Klopt dit ook een beetje?[/QUOTE]

Bij ons wel.
Allebei ms en afgekeurd. Gaan van 100 euro naar 0 euro eigen bijdrage.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp