Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Autorijden en ms

Alles omtrent werk en uitkeringen
Sharon

Bericht door Sharon »

Ook ik ben het niet met Antoinette eens. Bij mij gaf het CBR aan dat ze er niet zijn om je rijbewijs af te pakken. Ze proberen er juist alles aan te doen om je rijdende te houden. Mocht het nodig zijn, zijn er vele aanpassingen mogelijk.

Ik heb gelukkig gehad dat het qua kosten voor mij ook wel meeviel. Ik heb mijn eigen verklaring moeten kopen, maar mijn eigen neuroloog heeft de keuring gedaan. De rijproef van het CBR is gratis. Natuurlijk moest ik daarna wel een nieuw rijbewijs aanvragen/betalen.

Je vraag vind ik moeilijker te beantwoorden. Zelf geef je aan al een periode niet meer gereden te hebben dus ik heb geen idee hoeveel vertrouwen je nog in jezelf hebt dat je kunt rijden?
Marteg51 † 31-07-2017

Rijden

Bericht door Marteg51 † 31-07-2017 »

Rijden

Hoi,

Zelf denk ik dat ik nog goed kan rijden. Ik heb genoeg gevoel in de voeten, wellicht iets minder kracht in linkerbeen maar verder geen cognitieve/zichtproblemen.
Ik durf gewoon in te stappen !

Ga binnenkort maar een proefles aanvragen. Ff kijken of het nog wil lukken :-)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp