Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Wie kan ons helpen?

Alles omtrent werk en uitkeringen
Floris

Wie kan ons helpen?

Bericht door Floris »

Hoi allemaal! Via een vriend van mij heb ik het verzoek gekregen om een enquete te delen om zoveel mogelijk input te krijgen.

De enquête gaat over MS en de kwaliteit van leven en zal uiteindelijk verwerkt worden in een wetenschappelijk rapport! Wie helpt er mee??? De uiteindelijke resultaten zal ik hier ook delen.

[url]https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... A/viewform[/url]
NaaNaa90

Bericht door NaaNaa90 »

Ingevuld!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Klick

Bericht door Klick »

Done :cool:
Tevy

Bericht door Tevy »

Ik wil hem invullen, Floris, maar als ik op je link klik, blijft hij laden en kan ik niets invullen. Ik heb het op verschillende browsers geprobeerd, maar helaas. :???:

Heb je (of iemand anders) een tip?
Köln1985

Bericht door Köln1985 »

Bij mij hetzelfde. Het formulier komt tevoorschijn maar als je dan man/vrouw wilt drukken en alle andere drukopties reageert die niet en de laadbalk blijft hangen bij het binnenhalen van de laatste mb's. [B]Update: na meerdere malen openen uiteindelijk toch gelukt![/B]

Overigens wel een interessante enquete daar ik nu alles noteer met de hand op welke datum ik wat heb ingeleverd of heb terug gekregen. Als er een app zou komen zou dit veel overzichtelijker zijn dan mijn schriftje waardoor je toch kan zien in hoeverre en hoe snel je achteruit gaat. Hopelijk kunnen ze de link werkend krijgen.
Floris

Bericht door Floris »

Oh jee. Wellicht was de site erg druk. Ik stuur hierbij nogmaals de link:

[url]https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... A/viewform[/url]

Lukt het nu wel? Bij mij werkt het in Chrome en in IE.

Als het wederom niet lukt dan hoor ik het graag. Dan kan ik ook de link naar je toe mailen (als je jouw e-mailadres even in een privé bericht stuurt.)
Tevy

Bericht door Tevy »

Yes, de link werkt. :goed:
Draakje

Bericht door Draakje »

Ingevuld!
Sharon

Bericht door Sharon »

Hier ook ingevuld.
Marlies0

Bericht door Marlies0 »

Ingevuld
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp