Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

De weg naar een verzorgingshuis?

Alles omtrent werk en uitkeringen
Dannifan

Bericht door Dannifan »

[QUOTE=Ruitje;1079196]Dannifan, ik ben nu anderhalf jaar in een verpleeghuis en kan je alles vertellen over het proces van indicatie et cetera. Stuur anders een PB met gerichte vragen dan kan ik je waarschijnlijk wel op weg helpen.[/QUOTE]

Ik heb je een PB gestuurd Ruitje.
Klick

Bericht door Klick »

dit is zo een beetje de enige in heel NL die specifiek voor MS is.
zie mn post op:
[url]https://www.msweb.nl/forum/showthread.php?t=39821[/url]
Suzan

Bericht door Suzan »

[QUOTE=raimonnea;1120219]*verpleegtehuis staat bij schrijven goed maar bij plaatsen gaat er iets mis, moderators??:huh:[/QUOTE]

Het woord is te lang en daarom wordt het ergens afgebroken. Zelf even een spatie (ergens waar het logisch is) aanbrengen lost het op. ;)
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Nieuwe (oude) functie, Suzan? ;)
Suzan

Bericht door Suzan »

Nehh. Ik zag het toevallig voorbij komen. ;)
Suzan

Bericht door Suzan »

Moderator ben ik ruim negen jaar geweest, dat klopt. Maar dat is inmiddels al behoorlijk wat jaren geleden en ik heb echt niet de intentie om dat weer op te pakken.
Betekent niet dat ik ineens niet meer weet hoe het forum werkt. ;)

Iedereen die al wat langer op het forum loopt had hier antwoord op kunnen geven, daar hoef je geen moderator voor te zijn.
En dat is ook altijd zo gegaan.
Toevallig zag ik het dus ja, dan is het een kleine moeite om het even te verhelderen.
Knillis

Bericht door Knillis »

We zijn uiteindelijk op de wereld om elkaar te helpen nietwaar? Tenminste dat werd al gezongen in de tijd van “Het schaap met de vijf poten” (zag ik toevallen laatst een fragment van nog met Piet Römer en Adele Bloemendaal :D;)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp