Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Onbegrip......vervoer naar werk

Alles omtrent werk en uitkeringen
Marteg51 † 31-07-2017

Uwv te laat ?

Bericht door Marteg51 † 31-07-2017 »

Uwv te laat ?

Beste Harold,

Ik heb nog een vraag : ik heb in maart 2017 een aanvraag gedaan bij het uwv voor een vervoersvoorziening. Ik heb op 5 mei pas een ontvangstbevestiging gehad waarin staat dat mijn aanvraag op 31 maart is ontvangen en dat er binnen 8 weken beslist gaat worden op mijn aanvraag.

Inmiddels zijn er 8 weken voorbij.
Welke stappen moet ik nu ondernemen zodat ik spoedig uitsluitsel ga krijgen ?
Bij voorbaat dank voor het antwoord !
Sharon

Bericht door Sharon »

Marteg51, je kan UWV webcare ook een pb sturen. Mogelijk wordt die eerder gelezen dat dit berichtje op het forum?
uwv_webcare

Bericht door uwv_webcare »

Hallo Marteg51,
Is er in een brief bevestigd dat je aanvraag op 31 maart compleet binnen is gekomen? Dan mag je inderdaad verwachten dat er binnen 8 weken na die datum een beslissing is genomen over je aanvraag. Als dat nog niet is gebeurd kun je het beste contact opnemen met de [URL="http://www.uwv.nl/particulieren/klanten ... l/telefoon"]Klantenservice[/URL].
Mijn collega kan dan voor je nakijken wat de status van je aanvraag is en zo nodig actie ondernemen.
Met vriendelijke groet,
Harold
UWV Webcare Team
Marteg51 † 31-07-2017

Uwv pb tje

Bericht door Marteg51 † 31-07-2017 »

Uwv pb tje

Hallo Sharon,

Net gedaan en al antwoord gehad....helaas nog nietd bekend maar word morgen teruggebeld.

Bedankt !


[QUOTE=Sharon;1083531]Marteg51, je kan UWV webcare ook een pb sturen. Mogelijk wordt die eerder gelezen dat dit berichtje op het forum?[/QUOTE]
Sharon

Bericht door Sharon »

Hopelijk heb je inmiddels iets meer duidelijkheid gekregen?
Marteg51 † 31-07-2017

Vervoer

Bericht door Marteg51 † 31-07-2017 »

Vervoer

Hallo Sharon,

Het uwv is van plan om mij een leenauto te verstrekken.
De definitieve beslissing volgt nog. Ik ga ook het cbr circus in dus heb ook al een afspraak gemaakt voor een keuring op de eigen verklaring.

Ook een afspraak voor nieuwe lens-en brilmeting want mijn linkeroog is ietsje achteruit gegaan.
Hopelijk gaat het rijden zelf nog goed, de laatste tijd ben ik wat zwakker geworden in de pootjes. Maar ga eerst reva in. Wellicht doet dat mij goed !
Knillis

Bericht door Knillis »

Dat zou een prachtige oplossing zijn Marteg51! Ik hoop dat je snel meer zekerheid hierover krijgt.

Succes met alles.
Sharon

Bericht door Sharon »

Dat zou zeker een mooie oplossing zijn. Er gaat dus even heel wat voor je gebeuren. Hopelijk krijg je snel het definitieve besluit en door loop je de CBR procedure voorspoedig. Succes!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp