Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

sportrolstoel

Alles omtrent werk en uitkeringen
lika

sportrolstoel

Bericht door lika »

ik ben toe aan een nieuwe sportrolstoel.
De huidige is 12 jaar oud, op zich geen probleem maar de remmen werken niet goed meer en geen enkel firma kan ze repareren.
leverancier is over de kop.
Enfin, ik heb een nieuwe aangevraagd en de indicatiestelster zegde er een toe , alleen nog een sportclublidmaatschap.
Vorige keer was lid van het SMC ( sport medisch centrum amsterdam) voldoende. nu niet.

Iemand enig idee wat te doen?
Zo' n ding kost 5000 euro en 2500 van de gemeente is wel leuk meegenomen.

Ik hoor graag....
Jrs77

Bericht door Jrs77 »

Voor welke sport gebruik je de rolstoel? Best handige info om een oplossing te bedenken ;)
sabine-vl

Bericht door sabine-vl »

[QUOTE=lika;1085338]ik ben toe aan een nieuwe sportrolstoel.
De huidige is 12 jaar oud, op zich geen probleem maar de remmen werken niet goed meer en geen enkel firma kan ze repareren.

Ik hoor graag....[/QUOTE]

[url]http://www.rolstoelgarage.nl/[/url]

Misschien kunnen zij iets voor je betekenen?
lika

sportrolstoel

Bericht door lika »

sportrolstoel

Die website...
wow, geweldig...
dank je Sabine 😌
Jrs77

Bericht door Jrs77 »

Ik ben toevallig afgelopen weekend bij Rolstoelgarage geweest, om een tweedehands handbike te kopen en te laten monteren. Absoluut een aanrader; prettige man, echte liefhebber en zeer kundig.

Maar voor tips om een vergoeding voor een nieuwe te krijgen zul je toch echt moeten vertellen om wat voor stoel het gaat ;)
lika

sportrolstoel

Bericht door lika »

sportrolstoel

Het leek zo mooi.
Kontact gehad met de meneer van de garage en helemaal besproken wat er aan mij rollie moet gebeuren.
Vertelde hij aan het eind dat hij eea wel in zn eigen werkplaats moet doen.
Dat is voor mij niet te doen.:(
Ik ben dan een hele dag onderweg , te weinig energie daarvoor.
Errug jammer.:moe:
Jrs77

Bericht door Jrs77 »

[QUOTE=lika;1085586]
Ik ben dan een hele dag onderweg , te weinig energie daarvoor.
Errug jammer.:moe:[/QUOTE]
Het zou zomaar kunnen dat mensen hier nog tips en ideeën hebben, als je ons zou vertellen om wat voor soort sportrolstoel (en remmen) het gaat.
ducaatje

Bericht door ducaatje »

Sportrolstoel aanvragen bij de gemeente werkt over het algemeen als volgt

Je moet lid zijn van een sportvereniging waarbij duidelijk is waar je de rolstoel voor nodig hebt (bijv tennis handbike basketbal enz)


Dan moet je je oriënteren betreffende leveranciers en voor jezelf bepLen of de rolstoel via pgb moet gaan of dat de gemeente de rolstoel moet leveren.


Maar een algemene sportclub zal niet voldoende zijn voor een akkoord.
zeepaardje

Bericht door zeepaardje »

Is het niet iets wat de lokale fietsenmaker zou kunnen doen? Over het algemeen willen ze graag mee denken.
lika

Bericht door lika »

ja hoor,
dat is wat er momenteel gebeurt.
Van de gewone fietsenmaker moet je het dus hebben...

dank
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp