Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Kleine transportstoel gezocht

Alles omtrent werk en uitkeringen
Fratema

Kleine transportstoel gezocht

Bericht door Fratema »

Ik heb een traplift en vanaf daar tot mijn bed is het ongeveer 3 meter "lopen". En dat wordt snel moeilijker. Weten jullie of er ook kleine wendbare transportstoelen bestaan met een motor? En zou dat vanuit de WMO worden vergoed?
froukje75

Bericht door froukje75 »

Ik gebruikte destijds een kleinere burostoel

Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk
klooriaantje

Bericht door klooriaantje »

[QUOTE=Fratema;1085589]ongeveer 3 meter "lopen"[/QUOTE]

Is een Trippel stoel geen optie? die zijn klein en wendbaar als je nog kan trippelen natuurlijk.
wilm

Bericht door wilm »

wat naar zeg dat het lopen minder wordt

misschien kun je met ergo kijken of zij nog tips heeft
dacht zelf ook mogelijk een trippelstoel

aanvraag gemeente zou ik altijd proberen, nee heb je, ja kun je krijgen
Fratema

Dank je maar

Bericht door Fratema »

Dank je maar

Trippelen is voor mij al jaren geleden. Misschien al wel 7 jaar of meer
wilm

Bericht door wilm »

Je hebt ook elecktrische trippelstoel met joystick (hoef je niet met benen te doen)

En mag ik vragen hoe doe je het beneden dan, gebruik je daar alleen je elecktrische rolstoel en wat als die aan oplader staat

Heb zelf nu elro en als die aan stroom staat 's nachts heb ik trippelstoel wat met moeite nog lukt
Maar denk wat dan ..... hij moet toch af toe worden opgeladen

Sterkte in ieder geval met het steeds wat te moeten inleveren
Fratema

Ik heb deze voor binnen

Bericht door Fratema »

Ik heb deze voor binnen

en om mee te nemen in de auto

[URL="https://www.comfortland.nl/gogo-elite-t ... 0wodL0MJwg"]KLIK[/URL]

Voor buiten, woon-werkverkeer en andere ritjes een elektrische rolstoel, [URL="http://www.sunrisemedical.nl/quickie/puma-40-sedeo-ergo"]Puma 40[/URL] met allerlei aanpassingen. Rijd zo'n 25 km op volle accu's. Kan hoog/laag, en kantelen. Verlichting, richtingaanwijzers, en een comfortabele zitting met steun in de flanken. Ideaal, met dank aan de WMO. In 27 maanden al 5000 kilometer gereden. :) Binnen is hij een beetje groot.
klooriaantje

Bericht door klooriaantje »

[QUOTE=Fratema;1085644]Trippelen is voor mij al jaren geleden. Misschien al wel 7 jaar of meer[/QUOTE]

Er zijn ook Trippel Stoelen met Hoepels.
Dan hoef je niet te Trippelen maar hebt wel het voordeel dat hij Hoog/laag Kan en van 4 zwenk bare wieltjes.

Lijkt mij makkelijker dan een kleine Rolstoel doordat je hoog/laag kan en de transfers zo minder moeite kosten.
Fratema

Hoepels?

Bericht door Fratema »

Hoepels?

Hoe mag zoiets eruit zien? Kan me er niets bij voorstellen. Mijn moeder hoepelde, nog voor de oorlog. Maar dát hoepelden zul je wel niet bedoelen ;)
klooriaantje

Bericht door klooriaantje »

Even op link Klikken en dan kom je de Stoel met Hoepels tegen

[url]http://www.trippelstoel.com/trippelstoe ... lbaar.html[/url]
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp