Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Ervaringen met adopteren kinderen?

Alles omtrent werk en uitkeringen
Fia

Bericht door Fia »

Wat super om te horen! Zowel van de adoptie als van jouzelf.

Liefs,

Fia
Toeter
Berichten: 1862
Lid geworden op: 06 jul 2012, 14:05
Locatie: Groene hart

Bericht door Toeter »

Wat een fantastisch nieuws. Heel veel succes met wachten!
Suzan

Bericht door Suzan »

Hoi Wilma24 en partner,

Wat fijn dat jullie door de toelating heen zijn. :hand:

En nu is het vol verwachting afwachten op het telefoontje. enig idee hoe lang zoiets kan duren? Heb je het dan over maanden of misschien wel jaren?
(ik heb echt geen idee hoe lang zoiets kan duren, nl)

En wordt het dan ook een baby/zuigeling of wellicht ook een kind dat al wat ouder is?
Of stel ik nu lastig te beantwoorden of impertinente vragen. Als dat zo is, negeer die dan maar gewoon. ;)

Maar gefeliciteerd met "in afwachting zijn" i.i.g. :ja:
Wilma24

Bericht door Wilma24 »

[QUOTE=Suzan;1109336]Hoi Wilma24 en partner,

Wat fijn dat jullie door de toelating heen zijn. :hand:

En nu is het vol verwachting afwachten op het telefoontje. enig idee hoe lang zoiets kan duren? Heb je het dan over maanden of misschien wel jaren?
(ik heb echt geen idee hoe lang zoiets kan duren, nl)

En wordt het dan ook een baby/zuigeling of wellicht ook een kind dat al wat ouder is?
Of stel ik nu lastig te beantwoorden of impertinente vragen. Als dat zo is, negeer die dan maar gewoon. ;)

Maar gefeliciteerd met "in afwachting zijn" i.i.g. :ja:[/QUOTE]

Je mag alles vragen hoor Suzan :-) Onze aanvraag ligt nu ruim 1,5 jaar in Thailand. De gemiddelde wachttijd is 3 jaar. Het kan dus korter, maar ook langer duren. Het kan maandag zijn, maar ook over 2 jaar. De kindjes zijn over het algemeen minimaal 1,5 jaar. En wij hebben een bovengrens van 4,5 jaar doorgegeven. Het kan dus eigenlijk nog alle kanten op.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp