Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Zenuwimplantaat 'herstelt bewustzijn' bij man in vegetatieve staat

Alles omtrent werk en uitkeringen
Klick

Zenuwimplantaat 'herstelt bewustzijn' bij man in vegetatieve staat

Bericht door Klick »

[url]https://www.nu.nl/wetenschap/4937495/ze ... staat.html[/url]

[QUOTE]Een 35-jarige Fransman die al vijftien jaar in een vegetatieve staat verkeert heeft tekenen van bewustzijn laten zien, nadat hij werd behandeld met een nieuwe therapie die een zenuw in de hersenen stimuleert.[/QUOTE]

het gaat niet over MS maar wel het vermelden waard :ogen:
zeepaardje

Bericht door zeepaardje »

Verschrikkelijk! De man is al die jaren in die staat en nu maak je hem net genoeg wakker dat hij het misschien ook mee krijgt?
Suzan

Bericht door Suzan »

Zoiets dacht ik nou ook toen ik het bericht las.
Wat een discutabel geëxperimenteer op een mens waarvan ik ook nog eens ernstig mijn twijfels heb of die man hier ooit toestemming voor heeft gegeven. :hmmm:

Ik hoop toch echt, dat als mij zo'n ongeval mocht overkomen, er na twintig minuten reanimeren besloten wordt om me dood te verklaren en me rust te gunnen.
Köln1985

Bericht door Köln1985 »

Aiii 15 jaar....
Dat is een lange tijd.
Hoop toch ook na die 20 minuten reanimeren met rust gelaten te worden. Er zijn natuurlijk mensen die echt luid en duidelijk zeggen dat ze nooit afgekoppeld willen worden en verwachten dat er alles aan gedaan moet worden ze in leven te houden. Wie weet is deze man er zo eentje. Ieder zijn ding :???:
Hopelijk voor hem want als dit voor je wordt besloten tegen je zin in lijkt me vreselijk.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp