Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Verlaging eigen bijdragen

Alles omtrent werk en uitkeringen
Willem Jan

Verlaging eigen bijdragen

Bericht door Willem Jan »

[url]https://iederin.nl/nieuws/18114/kabinet ... oeilijker/[/url]

Mooi bericht op Iederin.nl !
klooriaantje

Bericht door klooriaantje »

Dat is zeker een Goed Bericht.

Maar ik moet het eerst zien en dan geloof ik het pas;)
belladonna

Bericht door belladonna »

Dit stukje is mooi.
Maar er zijn ook andere kanten aan dit regeerakkoord.
Van 6% btw naar, 9% btw op alle food producten. ...
knutselsmurf

Bericht door knutselsmurf »

Het "eigen risico" op voedsel gaat met 60 euro per jaar omhoog. Gelukkig hoef je niet dood te gaan van de honger, want voor voedingssupplementen blijft het eigen risico 385 euro.
Jrs77

Bericht door Jrs77 »

Die vaste eigen bijdrage zou alles wel een heel stuk eerlijker maken. In het revalidatiecentrum waar ik nu zit zie ik mensen die al 17,50 betalen voor een schoonmaakster aanvragen doen voor een traplift en scootmobiel; daar betalen ze maar 5,- per maand voor; hun eigen bijdrage is 22,50.

Ik schrik me al kapot bij alleen een traplift, die ik nodig heb om weer naar huis en aan het werk te komen; mijn max. eigen bijdrage is ruim 600,- per maand, en dus niet te betalen. Ik had twee jaar geleden wel een leuk inkomen, maar dat bedrag kon er echt niet van af. Andere werkenden hebben exact hetzelfde probleem.

Fijn dat dit wordt aangepakt!
Willem Jan

Bericht door Willem Jan »

Ik lees nu in de krant dat de nieuwe coalitie flink wil besparen op de uitgaven aan hulpmiddelen, zoals rolstoelen.

Dus of het allemaal wat oplevert? We wachten maar af tot er meer duidelijk wordt.
knutselsmurf

Bericht door knutselsmurf »

[QUOTE=Willem Jan;1094580]Ik lees nu in de krant dat de nieuwe coalitie flink wil besparen op de uitgaven aan hulpmiddelen, zoals rolstoelen.
[/QUOTE]

Gaan ze ons genezen ? Of krijg je voortaan zo'n plank met 4 zwenkwieltjes ?
chyta

Bericht door chyta »

[COLOR="Purple"]Ben het gedeeltelijk ook wel mee eens hoor !

Bij sommige mensen staan ze in voorraad in een berging .

Wie een rolstoel nodig heeft moet er ook één krijgen , maar er zijn Gemeentes die iedere 5 jaar nieuwe verstrekken . Terwijl de stoel nog goed is !!

En dat kan toch de bedoeling niet zijn !![/COLOR][QUOTE=Willem Jan;1094580]Ik lees nu in de krant dat de nieuwe coalitie flink wil besparen op de uitgaven aan hulpmiddelen, zoals rolstoelen.

Dus of het allemaal wat oplevert? We wachten maar af tot er meer duidelijk wordt.[/QUOTE]
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp