Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Ervaringen skieen of snowboarden

Alles omtrent werk en uitkeringen
Nessa

Bericht door Nessa »

[QUOTE=Mirretje;1099166]Dit heb ik binnen, en een volgende keer zien we wel weer.[/QUOTE]

Dat is de juiste instelling :goed:
Köln1985

Bericht door Köln1985 »

Super! Fijn om te lezen. Geniet ervan. Noorwegen is prachtig trouwens. Was er op rondreis in de zomer ooit met mijn ouders echt geweldige vakantie gehad.
Mirretje

Bericht door Mirretje »

Het is er inderdaad schitterend.. ik heb de pech :cool: dat mijn schoonouders er wonen en ik er dus regelmatig kom..
inmiddels weer terug in NL, heb verder niet meer geskied, vond -24 toch net iets té koud worden, maar we hadden het heerlijk.

Liever een paar keer per jaar naar de kou dan naar het zuiden, daar maak je mij (en gelukkig mijn man) niet blij mee..
Tevy

Bericht door Tevy »

Ach arme Mirretje, moet je vaker naar dit supermooie land;). Het is idd adembenemend mooi!

Wat heerlijk dat je nog wat kon skiën en er zo van kon genieten!
Köln1985

Bericht door Köln1985 »

Haha wat een pech toch 😉
Ja hier hetzelfde, de kou is mijn beste vriend en de warmte is killend...
Mirretje

Bericht door Mirretje »

Haha, ja, ik voel me dan ook zeer benadeeld ;) maar ach, je kunt niet alles hebben..

Maar inderdaad.. de kou doet me goed.. oké, ik vond -24 wat koud moet ik zeggen, en bij -18 een ritje in de arrenslee (bij volle maan, echt bijna surreëel ) was het ook wat fris. Helaas wel een forse sinusitis en bronchitis opgelopen, toeval? Ze zeggen dat je niet ziek kunt worden van een beetje kou...:ogen:

Maar goed. Koorts allang weer weg, en helaas wel nieuwe klachten links, maar ik hoop stiekem op een pseudo schubje nu en niet een echte.

Ik word wel elke keer afgestraft als ik uit Noorwegen kom.. twee keer teruggekomen met een schub waarvoor kuur, nu maar hopen dat het dit keer pseudo is. Anders is de conclusie duidelijk: emigreren. Terugkomen uit Noorwegen levert ellende. Dus maar niet meer terugkomen dan. :haha:

Maar goed. Ik trek het topic een beetje erg naar me toe zo. Hoe is het met Nessa? Heb je het al geprobeerd, het skiën, of zie je er sowieso vanaf?
Nessa

Bericht door Nessa »

[QUOTE=Mirretje;1099800]Hoe is het met Nessa? Heb je het al geprobeerd, het skiën, of zie je er sowieso vanaf?[/QUOTE]

Het staat zeker op het to-do-lijstje! Maar eerst richting carnaval :D.

Hopelijk knap je snel op, beetje anti-climax zo...
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp