Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Voorlichting

Alles omtrent werk en uitkeringen
Morg

Voorlichting

Bericht door Morg »

Ben zo onder de indruk...


[url]https://www.youtube.com/watch?v=-PD1mQ_ ... e=youtu.be[/url]
Artemis-

Bericht door Artemis- »

Vind dit filmpje beetje afschrikwekkend, te hard neergezet...had best iets subtieler gemogen om duidelijk te maken wat er speelt bij MS.
D-Cheryl

Bericht door D-Cheryl »

Heftig filmpje wel inderdaad...
Suzan

Bericht door Suzan »

Ik denk dat 'ie wel binnenkomt. En dat is tenslotte de bedoeling...
Nessa

Bericht door Nessa »

Ik vond 'm aanspreken. De boodschap, vroegtijdig verlies van lichaamsfuncties, komt duidelijk aan. En dat is ook de bedoeling. Reclame is meestal weinig genuanceerd...
Jrs77

Bericht door Jrs77 »

Inderdaad heftig en hard. Helaas kan MS ook heftig en hard zijn; ik vind hem wel sterk.
belladonna

Bericht door belladonna »

Nou als mijn familie dit zien, schrikken ze zich te pletter.
Ik geloof niet dat ik hier blij mee ben.
Ze laten me eindelijk weer een beetje los, vrijheid...

Zoveel mensen zoveel meningen, sorry als ik iemand per ongeluk kwets
Suzan

Bericht door Suzan »

[QUOTE=belladonna;1099749]Nou als mijn familie dit zien, schrikken ze zich te pletter.
Ik geloof niet dat ik hier blij mee ben.
Ze laten me eindelijk weer een beetje los, vrijheid...
[/QUOTE]

Ik bedoel het echt niet vervelend, maar ligt dat dan niet meer aan je familie dan aan het filmpje...? :cool:
1207

Bericht door 1207 »

[QUOTE=Suzan;1099762]Ik bedoel het echt niet vervelend, maar ligt dat dan niet meer aan je familie dan aan het filmpje...? :cool:[/QUOTE]
of aan jezelf en onvoldoende grenzen stellen.

strak filmpje,
zeker delen op fb
zeepaardje

Bericht door zeepaardje »

Hmm. Ik had het liever op een andere manier gezien.. Bijv

Eerst iemand die in een drukke vergadering alles door elkaar hoort en niet meer 'mee' kan komen
Daarna en shot van het 'gezelllige' afscheid met vlaggetejs ed , van diezelfde persoon, iemand die eigenlijk nog veel te jong is.

Iemand die lekker aan het voetballen is en zijn medespelers grapjes maken omdat hij niet meer zo snel is of alle ballen er naast schiet

En daarna een shot van dat afscheid. Of dat hij de wedstijden nu langs het veld volgt

Of die vrouw die haar geliefde paard moet verkopen.

Veel meer dat het iedereen kan overkomen, maar ook dat dit mensen zijn zoals iedereen. Met hun eigen dromen en doelen.

Niet alleen die 'zielige ' patient, maar ook het verhaal ervoor en er omheen. Daar draait afscheid voor mij veel meer om. Vervelend dat mn benen niet altijd doen wat ik wil, maar wat voor een gevolgen heeft dat.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp