Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

UWV

Alles omtrent werk en uitkeringen
Emile D

Bericht door Emile D »

Het alle beste met je gesprek Klaartje.
Probeer je niet teveel zorgen te maken door alle indianen verhalen.

Stress is slecht voor je MS, en je gezondheid is het aller belangrijkste.
Knillis

Bericht door Knillis »

Het komt vast goed Klaartje. Zelf heb ik me destijds ook vreselijk zenuwachtig gemaakt want stel je toch voor dat ik toch zou moeten werken terwijl dat niet gaan????

Maar het ging als vanzelf en de arts had echt wel door dat ik graag zou willen werken maar dat het niet meer ging.

Laat het maar gewoon gebeuren, vertel je verhaal en meer kun je niet doen.

Sterkte en we duimen voor je!:knuffel:
Klaartje

Bericht door Klaartje »

Dank jullie wel!
Tevy

Bericht door Tevy »

Succes, Klaartje! Inderdaad eerst zien, dan geloven, maar je hebt ook al het arbeidsdeskundigenoordeel gehad en dat zegt ook heel wat.
Zet 'm op! :aaitje:
Lanah

Bericht door Lanah »

ik heb me destijds ook erg druk gemaakt over de keuring, terwijl ik al langere tijd niet meer werkzaam was, achteruit ging etc etc etc.

Toen vroeg iemand mij : Wat als je nou niet wordt afgekeurd ? Na even denken was het antwoord: dan ga ik in beroep.

Niet dat ik dat nu voor ogen had, maar op de een of andere manier gaf het mij rust, omdat ik wist dat er nog een vervolgstap kon zijn.

Heel veel succes met de keuring, bereid je goed voor, wees vooral jezelf.
Ellen Hamming

Emile D

Bericht door Ellen Hamming »

Emile D

Heb je een PB gestuurd!! Wil nog graag iets weten
Liselotje

Bericht door Liselotje »

Maak je niet te druk. Uwv is niet zo erg.

Ik ben destijds van WIA naar via gegaan zonder zelfs mijn gezicht te hebben laten zien.

1 telefoongesprek en een vragenlijst was genoeg. Dit was 3 jr geleden
Mulder's Girl

Bericht door Mulder's Girl »

[QUOTE=Liselotje;1104517]Maak je niet te druk. Uwv is niet zo erg.

Ik ben destijds van WIA naar via gegaan zonder zelfs mijn gezicht te hebben laten zien.

1 telefoongesprek en een vragenlijst was genoeg. Dit was 3 jr geleden[/QUOTE]

Tijden zijn drastisch veranderd.
Uiteindelijk blijft t ook altijd geluk hebben met wie je tegenover je krijgt.
Klaartje

Bezoek verzekeringsarts

Bericht door Klaartje »

Bezoek verzekeringsarts

Ondertussen heb ik bezoek aan verzekeringsarts gebracht. Het is mij erg meegevallen!

Ik had veel nuttige informatie al ingestuurd naar UWV en gesprek was dan ook meer een formaliteit. Er was een uur voor uitgetrokken maar binnen een half uur zaten we alweer in de auto.

De arts heeft vrij duidelijk gezegd dat hij de IVA gaat toekennen. Nu nog wel even wachten tot de bevestiging per post komt.

Eerlijk gezegd ben ik (enigszins) opgelucht maar ook wel verdrietig dat ik waarschijnlijk nooit meer mijn vak kan gaan uitoefenen. Waarschijnlijk zal de duidelijkheid hierover me wel rust gaan geven.
Emile D

@klaartje

Bericht door Emile D »

@klaartje

Alles wat ik nu nog kan zeggen heeft 2 kanten.

Ik ben blij voor je... maar je kan niet meer werken.
Het is een stap in de duidelijkheid.... maar een volgende stap in je ziek zijn.


Ik hou het maar op: heel veel sterkte en geniet van de dingen die je nog wel kan. :thumbup:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp