Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

UWV

Alles omtrent werk en uitkeringen
Emile D

IVA binnen

Bericht door Emile D »

IVA binnen

Ook ik heb 2 weken geleden de IVA uitkering aan gevraagd omdat het duidelijk werd dat het niet zou gaan verbeteren.

Twee dagen na het insturen van het formulier werd ik gebeld dat ik 2 juli langs moest komen in Arnhem voor een keuring.

Gisteren ben ik gebeld door de keuringsarts dat ik niet langs hoefde te komen want dat kostte teveel onnodige energie.

Hij vertelde dat de IVA per direct in werking ging en ik had daarna nog even een fijn en hartelijk gesprek met hem.

Moest wel even slikken toen doordrong dat het nu definitief over was het werken.
Lanah

Bericht door Lanah »

Emile, wat goed van je dat je deze informatie met ons wil delen. Ik heb dit nog nooit gehoord dat dit zo snel is gegaan.

Heel begrijpelijk dat je even moest slikken. Dat had ik destijds ook (en nu nog soms).

Ik zeg vaak tegen mensen: het is zeker niet fijn dat ik niet meer kan werken; maar prijs me gelukkig dat er in Nederland een goed sociaal vangnet is.

En het voor nu heel fijn dat ik de regie in eigen hand kan houden en mijn energie in andere dingen kan steken (in mijn geval o.a. fysio en vrijwilligerswerk).

succes en geniet ervan
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp