Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Vakantie in een zonnig oord

Alles omtrent werk en uitkeringen
Felix

Vakantie in een zonnig oord

Bericht door Felix »

Hallo beste lezer,
Ik ben secundair progressief en het lopen en bewegen wordt steeds lastiger. Nu wil ik graag met mijn lieve vriendin nog een keer op vakantie naar de zon, bijvoorbeeld Griekenland, Spanje als het maar lekker warm is.
Nu is het vinden van een geschikt appartement nog helemaal niet zo makkelijk. Aanbieders als TUI en Kras adverteren wel met minder-validen appartementen, maar bij doorvragen blijkt een minder-validen appartement een rekbaar begrip te zijn.
Wij zoeken een 2 kamer appartement (ik ben vaak 's nachts te rusteloos en moet dan kunnen bewegen zonder dat ik mijn partner daarmee stoor.
Wat eigenlijk het meest noodzakelijk is dat het gelijkvloers is met beugels in het toilet en in de douche.
Weet iemand een reis-organisatie waar ik dit kan vinden?
Wij zouden het zeer op prijs stellen als iemand suggesties heeft.

Dit is mijn eerste keer op een forum en ik hoop dat ik hier aan het goede adres ben.
Zeer benieuwd naar reacties,
Hartelijke groet,
Felix
Marsei

Bericht door Marsei »

Hallo Felix, als je nog 4 berichten plaatst kun je persoonlijke berichten ontvangen. Dan stuur ik je de contactgegevens van een Facebook vriend die een aangepast appartement in Bulgarije verhuurt. Als Bulgarije tenminste ook een optie voor je is :)
Suzan

Bericht door Suzan »

Effe up, en wellicht dat het topic naar De Wereld verplaatst kan worden?
belladonna

Bericht door belladonna »

Google weet alles...
Toets vakantie gehandicapten buitenland of Griekenland in,
dan kun je zelf kiezen.

Veel voorpret en een plezierige vakantie toegewenst.

Griekenland en Spanje zijn verrukkelijk.
Rhodos echt te warm in de zomer.
Keffelonia is minder bekend maar ook echt erg leuk.
Kreta ook heerlijk, love Griekenland.

Menorca is ook heel erg mooi en de stranden zijn heel makkelijk te bereiken, omdat ze op heel veel plekjes houten vlonders tot aan het echte strand hebben.
Buggy eiland wordt het ook wel genoemd.
kaasje

Bericht door kaasje »

Zoek eens op Casa Mulder in Alicante.
Jrs77

Bericht door Jrs77 »

Op airbnb.nl heb je ook filters voor toegankelijkheid; je kan een appartement zoeken dat aan al je wensen voldoet.
Lilianne

Bericht door Lilianne »

Misschien dat een reisbureau je kan helpen?
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp