Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

last voor relatie/huwelijk

Alles omtrent werk en uitkeringen
Job

Bericht door Job »

[QUOTE=1207;1106333]en als je beide hebt?
een hekel hebben aan onvoorspelbaarheid of verlies controle, en dan ms krijgen[/QUOTE]

Dit topic is compleet langs me heen gegaan, destijds blijkbaar.
Ik heb allebei: ASS (Asperger) al mijn hele leven en de laatste jaren dus ook MS.
Dit is inderdaad een ondoenlijke combinatie die acceptatie tot nu toe onmogelijk maakt.


Na een half jaar op de wachtlijst te hebben gestaan krijg ik eindelijk psychische hulp.
Wanneer je niet suïcidaal bent moet je in dit land wachten tot je bijna knetter depressief bent.

Voorlopig ben ik alleen maar blij dat ik eindelijk dat etiketje ASS heb en kan plaatsen waarom het steeds niet lukt om de balans tussen ontspanning en werken te vinden en dat mijn man het ondanks al mijn grilligheid, woedeaanvallen etc. het nog steeds met me uithoudt.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er meer mensen op dit forum zijn die moeten leven met deze onmogelijke combinatie van aandoeningen.
Ik heb er een nieuw topic voor geplaatst.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp