Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Huurvrhoging

Alles omtrent werk en uitkeringen
chyta

Huurvrhoging

Bericht door chyta »

[COLOR="Purple"]Goedemorgen lieve mensen ,

Plaats maar even een nieuw onderwerp , zag dat ik het bij een verkeerd onderwerp had/ hebt geplaatst.

Wie weet de huur erhoging voor dit jaar voor een aangepaste woning?

Alvast bedankt
Liefs Chyta [/COLOR]
S1m0ne

Bericht door S1m0ne »

Als je een aangepaste woning hebt kun je bezwaar indienen. Niet voor de jaarlijkse inflatie-verhoging maar wel voor de scheefhuur-verhoging op basis voor je inkomen. Alleen de inflatie mogen ze je berekenen maar meer niet, want hoezo scheefwonen? Je kan immers niet verhuizen...

Hoeveel dit is de verhogingen weet ik niet want het is voor iedere wooncorporatie verschillend dacht ik.

Voor het 2e jaar op rij ziet mijn verhuurder af van huurverhoging (maar in eerdere jaren hebben zij ook meteen het maximale er al uit getrokken wat mocht van de regering).
Ik ben waarschijnlijk de enige in dit woonblok dat nu minder betaald - want steeds bezwaar gemaakt - als de andere bewoners. (En ook de enige met een aangepast huis, dus bezwaar was terecht).
chyta

Bericht door chyta »

[COLOR="Purple"]Dankjewel voor je duidelijk antwoord TOP

Liefs Chyta 💐💐💐💐💐💐💐[/COLOR]
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp