Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Support beurs

Alles omtrent werk en uitkeringen
wilm

Support beurs

Bericht door wilm »

Ben benieuwd of er nog mensen support beurs zijn geweest of nog plan zijn te gaan

Misschien leuk ervaring hier te delen

Wat jullie er van vinden





Was er vandaag en vond gezellig afwisseling met stands

2jaar geleden was ik voor eerst en viel me wat tegen
waren veel rolstoel stands met wat niet via wmo vergoed werd

Vond de Valys service heel erg goed, wachtte je op en begeleide je van en naar taxi
Willem Jan

Support Beurs

Bericht door Willem Jan »

Support Beurs

Wij waren er gisteren. Ik bezoek de beurs al jaren, maar vind het nog steeds interessant. Het blijft een prima gelegenheid om informatie op verschillend gebied te verzamelen en met leveranciers van gedachte te wisselen. Voor ik iets aanvraag bij de gemeente of zelf iets aan wil schaffen, ben ik graag goed geïnformeerd.

Dit jaar vond ik het erg prettig geregeld bij het toilet-gebeuren en alhoewel wij met onze eigen auto waren, kregen we toch een prima service van Valys. Toen wij vertrokken regende het stevig. Een behulpzame medewerkster van Valys begeleide mij onder haar grote paraplu naar onze eigen auto op het parkeerterrein voor de Jaarbeurs. Erg vriendelijk!
Riwidi

Bericht door Riwidi »

[QUOTE=wilm;1107810]


2jaar geleden was ik voor eerst en viel me wat tegen
waren veel rolstoel stands met wat niet via wmo vergoed werd

Vond de Valys service heel erg goed, wachtte je op en begeleide je van en naar taxi[/QUOTE]


Ik ben jaren geleden geweest en wat hier wordt aangegeven , was onze ervaring vrij snel.
Eigenlijk met dit in mijn achterhoofd ( een beetje lekker gemaakt worden met dingen die er nooit zullen komen ) , zijn wij gestopt om daar naar toe te gaan.

Gezien het feit dat de WMO inmiddels nog meer is uitgekleed , zie ik persoonlijk de meerwaarde niet meer zo erg.

Riwidi
wilm

Bericht door wilm »

Riwidi
snap goed wat je zegt over lekker maken door dingen die er zijn en niet vergoed worden door wmo

Maar vindt het zelf ook dingen te zien zoals patiënten organisaties, valys info winnen, kleine hulpmiddelen zien of bijv aangepaste kleding

Sla zelf de rolstoel leveranciers over
Maar dat is voor ieder anders, of het een meerwaarde uitje heeft of alleen ergenis



Willem Jan
Mooi dat valys ook service bij auto bood
Heb ook via site enquête mijn complimenten geuit

Fijn te horen dat assistentie fokus ook goed was geregeld
Heb het overwogen, maar mijn vriendin ging uiteindelijk toch mee om me naar toilet te helpen
Maar goed te weten voor een vlg keer
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp