Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Minder invaliden

Alles omtrent werk en uitkeringen
noira

Bericht door noira »

Lopen is bij mij ook minder aan het worden.

Sinds een paar jaar heb ik een rollator. Die gebruik ik als ik bijvoorbeeld
een dag naar een stad ga. Geeft stevigheid altijd een stoel bij me en in het voorvak kan ik een hoop spullen doen.

Ik heb ook een inklapbare wandelstok. In mijn geval makkelijk in bijvoorbeeld het theater, bioscoop Zeker als je trappen moet lopen zonder leuning.

Het zijn welkomen ondersteuningen.

Tja, de reacties van mensen om mij heen moest ik wel even aan wennen. In mijn geval maak je het dan zo zichtbaar dat je íets mankeert.

Maar het geeft mij ook meer vrijheid.

Enne, die rollator van mij ziet er trouwens behoorlijk flitsend uit. Sterker nog heb soms weleens het idee dat sommige mensen op bepaalde momenten denken..... nou zo gek is het nog niet....als ze zelf erg moe zijn en ik dan op mijn stoeltje zit. ( museumbezoek, uitleg bij een gebouw met een stadswandeling, wachten in een rij )

Enne mijn partner krijgt ook geen lamme arm meer
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp