Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

warmte!

Alles omtrent werk en uitkeringen
Mulder's Girl

Bericht door Mulder's Girl »

[QUOTE=marnix;1110588]T shirt natmaken goed uitwringen efkes in de diepvriezer en dan aandoen zalig[/QUOTE]

Yes!!! Dat is de tip van de dag! (...voor mij dan;))
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Ieder zijn ding..... Ik moet er niet aan denken, zo'n ijskoud shirt op mijn huid! :eek:
poeky

Bericht door poeky »

Ook hier zo 1 die momenteel veel last vd hitte heeft.
Maar ik heb bij de A..... een koeldoek gekocht voor €2
Die maak je nat, even wapperen en in je nek leggen.

Met vlagen knoopte ik hem zelfs om mijn hoofd, net Rambo.
Alleen de kracht van hem miste ik, vooral in de armen en benen;)
Fratema

Vrijdag een zonnesteek opgelopen

Bericht door Fratema »

Vrijdag een zonnesteek opgelopen

Het was 32 graden, ik ging met de regiotaxi naar de fysiotherapie (vanwege de hitte), een halfuurtje en toen wachten op de taxi naar huis. Die kwam niet opdagen. Blijkt dat de chauffeur zegt dat 'ie mij niet heeft zien staan (?????????????????) en heeft die eikel 3x naar de fysiotherapie gebeld en opheldering gevraagd. Toen maar loosgemeld en vertrokken &*^&($^# &( Waarom belt die kerel mij niet zelf? Onvoorstelbaar, dikke klacht ingediend bij PlusOV

Maar goed, ik moest wel naar huis zien te komen. Dus met de pet op 5 km in de zon bij 32 graden naar huis gereden. Onderweg kwam het dubbelzien opzetten e eenmaal thuis was ik kapot. Zaterdag slapjes, steeds het gevoel dat ik moest overgeven en ook steeds zwakker in de benen. Kon eind van de middag niet meer staan, ben op bed gelegd door vrouw en zoon. 's Avonds en 's nachts 38,0°C koorts en kon helemaal niets meer, Veel paracetamol genomen en diclofenac, gisteren werd het gelukkig een stuk beter want de koorts was verdwenen.

De klachten nemen geleidelijk af. Dus niet werken, binnen blijven en hopelijk op tijd klaar voor de vakantie. Want zaterdag gaan we 3 weken weg.
Suzan

Bericht door Suzan »

Hoi Fratema,

Ik ben echt verbijsterd. Wat een incompetente chauffeur. :slecht:

Die -piep- werkt met kwetsbare mensen. Is verantwoordelijk voor zijn "vrachtje".
Voor hetzelfde geld was je een dementerende bejaarde geweest!

Dan had je nu in de Stentor gestaan wegens "dramatische vermissing" of "tragisch ongeval"...
Ik zou hier echt ruchtbaarheid aan geven, want dit is echt te schandalig voor woorden. :boos:

Er had [I]op z'n minst[/I] naar je thuisnummer of nood contactnummer gebeld moeten worden om te checken waar je gebleven was.
moon2

Bericht door moon2 »

Vind het prachtig weertje, eindelijk een zomer!
Wel een beetje veel van het goede, maar toch;)

Helaas kan ik er ook niet tegen, word er ziek van, bloeddruk vliegt naar beneden en binnen 5 minuten kan je me oprapen.
Dus overdag binnen mer de airco, en s’avonds proberen mijn dingetjes te doen.

Als het niet nodig is ga ik ook vast niet naar buiten.
moon2

Bericht door moon2 »

O,ja, en die o.r.s. heb ik ieder jaar standaard in de kast liggen, is echt een aanrader!
Riwidi

Bericht door Riwidi »

Sommige bedrijven zijn nu eenmaal een ster in om het niet goed te doen of zeker te weten dat ze gelijk hebben.

Ik had eindelijk solovervoer kunnen regelen voor manlief met mezelf als begeleider na de mislukte hersenoperatie met diverse gevolgen.

Resultaat , de taxi , die toch eerst nog een patiënt moest ophalen bij een andere poli , wacht even , solo is solo toch ?
Nee hoor , moest toch de ander halen , maar er kwam niemand, poli gebeld er was niemand meer.
Dus uiteindelijk de solo rit , zoals hoorde.

Halverwege het AMC en thuiskomst , ging de telefoon , de persoon van de poli had zich gemeld , hij moest retour afzender de chauffeur , ik ben nog nooit zo kwaad geweest.
Wat ik ook aangaf bij de centrale , ze waren te belazerd om een knopje verder in de drukken op het toetsenbord , zodat de nodige info te voorschijn kwam.

Daar ga je weer , met een hondsberoerde patiënt naast je , retour AMC om vervolgens opnieuw in de file te komen.....
Terwijl ik zelf met manlief al moest wachten voor we konden instappen tot de taxi vanuit het bedrijf moest komen. Ik dorst nooit van tevoren de tijd op te geven , want een ziekenhuis is redelijk onvoorspelbaar.

Wat was ik woest op dat bedrijf en dat hebben ze geweten ...
..
Dus ik kan me jouw frustratie goed voorstellen , stelletje idioten ....Je gaat toch niet achter een boom zitten en iedereen moet zijn telefoonnr geven....
Tjonge jonge , en dan zo beroerd zijn van zo'n grapje.

Ik hoop dat je een hele fijne vakantie hebt !

Riwidi
Liselotje

Bericht door Liselotje »

Ik ben die warmte nu ook meer dan zat. Extreem slapjes en moe.

Zit nu midden in verbouwing, nieuwe kozijnen voor en achterkant huis, dus alles ligt open en kan de warmte niet buiten houden.

Overdag drink ik niets want ik zet als ik moet plassen altijd de rolstoel in de deuropening wc om zo'n klein mogelijke afstand te moeten afleggen. Maar gezien er continu bouwvakkers langs lopen kan ik niet in privacy naar toilet.

Gisteren heb ik mij boven terug getrokken maar het was daar zo warm dat ik enorm duizelig werd.

Dus nu zit ik weer in rolstoel beneden tussen alle bedrijvigheid. Kreeg net al opmerking of ik niet buiten in de tuin kon gaan zitten want ik sta ze in de weg:huilen::huilen:. Mijn tuin ligt op het zuiden dus veel te warm
Patricia H

Bericht door Patricia H »

Hoi fratema,

Goed dat je een dikke vette klacht hebt ingediend. Ongelooflijk. Mensen kijken tegenwoordig ook niet verder dan hun neus lang is en doen "alleen" wat ze moeten doen. Weinig plichtsbesef.

Hopelijk knap je snel op.

Ikzelf kan erg goed tegen de warmte en kan zelfs in de zon zitten. Ik zweet wel, maar kan wel mijn dingen doen.

In het licht/zon kijken heb ik meer moeite mee. Vroeger alles zonder zonnebril, maar dat lukt niet meer. Zonder dat, zie ik flikkeringen en rare aura's.

Succes aan allemaal die niet tegen dit weer kunnen.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp