Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

warmte!

Alles omtrent werk en uitkeringen
Suzan

Let op je stroomverbruik

Bericht door Suzan »

Let op je stroomverbruik

Trouwens, voor de mensen die zo'n mobiel airco'tje aangeschaft hebben of dat willen doen: Vergis je niet in het stroomverbruik van zo'n ding.

Ik had het ding al zo min mogelijk aan staan, maar een paar uur per dag om even de ergste hitte uit de kamer te trekken, want ik weet wat een enorme stroomvreters ze zijn.
En ik kreeg gisteren m'n maandverbruik van Essent binnen, en zag dat ik dus flink meer stroom verbruikt had in vergelijking tot voorgaande maanden.

En niet een beetje, maar echt dat je denkt van "Wow". :huh:
Ineens verbruikte ik de hoeveelheid stroom voor drie personen... :hmmm:
Dus houd er rekening mee dat je het ding niet onbeperkt aan zet, het tikt flink aan.
Liselotje

Bericht door Liselotje »

[QUOTE=wilm;1110767]Liselotje
Wat vreselijk zeg
Is het verbouwing die je zelf doet of via woningbouw

Je woning is toch zo niet bewoonbaar,
als je toch niet eens naar toilet kan omdat bouwvakkers lopen

Veel sterkte en hoop dat snel klaar is[/QUOTE]

Het is eigen koopwoningen. Gelukkig vandaag laatste dag, dan zijn ze klaar 👍
Suzan

Bericht door Suzan »

Het heeft hier vanmiddag enorm veel geregend, en dat was fijn, vooral ook voor de natuur.
Maar het is hier dus nog steeds 26 graden in huis.... Afkoelen doet het nog niet echt. :moe:
Michael

Bericht door Michael »

Ik heb op tijd een mobiele airco aangeschaft en dankzij dit (nogal luidruchtige) apparaat, kan ik "normaal" functioneren. Daar heb ik zeker wel die paar euro per dag extra voor over! :cool:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp