Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

warmte!

Alles omtrent werk en uitkeringen
Annemarie 1958

Bericht door Annemarie 1958 »

Susan, stuur wat hierheen alsjeblieft?
Waait hier flink, maar nog steeds heet en benauwd.
dientje

Bericht door dientje »

hier ook regen en onweer!
het was drama!

dat van de cobber is een goede tip ! :D
Mulder's Girl

Bericht door Mulder's Girl »

Wat een heerlijke dag is/was het vandaag! De temperatuur in mijn appartement is maar liefst met 3graden gezakt....van 33 naar 30 (verder dan dat lijkt het niet te gaan).:moe:
(ik kan helaas niks tegen elkaar openzetten om het door te laten tochten en de wind waait meestal langs mijn raam en niet echt naar binnen:( )

Anyway....ik vroeg mij af of ik evt op grond vd MS, bij de huurvereniging iets van een 'aanpassing' zou kunnen krijgen m.b.t. de immense warmte?

Het gebouw is hoe het lijkt sowieso niet al te best geïsoleerd en er is niks van zonnewering. Dat zijn natuurlijk hele prijzige veranderingen,waar ze waarschijnlijk niks aan zullen doen.....maar ik was aan het denken of ze mij dan bv een (mobiele) airco ter beschikking kunnen stellen....
Of ben ik zo van de hitte bevangen,dat ik rare ideeën erop nahoud....(meer dan normaal):giegel:
Dango

Bericht door Dango »

dat lijkt me sterk
dientje

Bericht door dientje »

ik heb de cobber gekocht, en al binnen !.:D
Klick

Bericht door Klick »

en? ?
lekker he!?:cool:
dientje

Bericht door dientje »

ja.. beter.:D;)
Dango

Bericht door Dango »

de beentjes krijgen het moeilijk poehhh
marnix

Bericht door marnix »

T shirt natmaken goed uitwringen efkes in de diepvriezer en dan aandoen zalig
Dango

Bericht door Dango »

[QUOTE=marnix;1110588]T shirt natmaken goed uitwringen efkes in de diepvriezer en dan aandoen zalig[/QUOTE]goeie tip
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp