Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

warmte!

Alles omtrent werk en uitkeringen
Toeter
Berichten: 1862
Lid geworden op: 06 jul 2012, 14:05
Locatie: Groene hart

Bericht door Toeter »

Wat rot liselotje! Ik snap dat je je spulletjes niet wil achterlaten, maar kun je niet even ergens heen? Desnoods naar de supermarkt met lekkere airco
Liselotje

Bericht door Liselotje »

[QUOTE=Toeter;1110709]Wat rot liselotje! Ik snap dat je je spulletjes niet wil achterlaten, maar kun je niet even ergens heen? Desnoods naar de supermarkt met lekkere airco[/QUOTE]


Ik kan mijn scoot niet bereiken. Die staat buiten en de boel ligt opengebroken.

Ben al blij dat mijn kleuterzoontje paar dgn uit logeren is.
Toeter
Berichten: 1862
Lid geworden op: 06 jul 2012, 14:05
Locatie: Groene hart

Bericht door Toeter »

Kunnen ze je vast bij helpen! Aangezien je zo 'in de weg' zit! Of iemand bellen om je te helpen.
Mulder's Girl

Bericht door Mulder's Girl »

Vandaag de tshirt-hack van Marnix geprobeerd...

Heerlijk! maar in het begin vond ik het wat onwennig dat natte zware (stijve) shirt wat langs je afhangt. Deed me denken aan vroeger als ik voor een zwemdiploma moest opgaan en je met kleren aan moest zwemmen.
Nu, 2 uur later, is het shirt weer volledig droog.
wilm

Bericht door wilm »

wat is dat zo'n t-shirt
heb je link of website voor meer informatie
Suzan

Bericht door Suzan »

Een link of website is niet nodig hoor... Ik neem aan dat je wel een t-shirt in de kast hebt liggen. ;)

[QUOTE=marnix;1110588]T shirt natmaken goed uitwringen efkes in de diepvriezer en dan aandoen zalig[/QUOTE]
wilm

Bericht door wilm »

o een gewoon tshirt ;):haha:

dacht dat speciaal was ;)

ben ook niet helder meer bij deze temperattuur (laten we daar maar op houden)
Mulder's Girl

Bericht door Mulder's Girl »

@Wilm Ieder tshirt wat je past, kun je gebruiken.
Ik zou wel een shirt gebruiken wat niet van zichzelf al zwaar textiel heeft en/of krap zit, want in het begin hangt het wel echt langs je af.

Als een tshirt te extreem is om meteen mee te beginnen, dan kun je ook bv een theedoek nat maken,uitwringen, even in de vriezer en dan om je nek hangen als een sjawl.
Klick

Bericht door Klick »

:haha::haha::haha:
grappig sorry :cool:
wilm

Bericht door wilm »

gebruik heel de dag wel de cobber


Lijkt me toch niet echt wat een nat tshirt
Nu gelukkig ook temp naar beneden,
hou het in me achterhoofd om anders eens proberen
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp