Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

warmte!

Alles omtrent werk en uitkeringen
dientje

warmte!

Bericht door dientje »

houden jullie het nog uit in deze hitte !. :(
het begint nu toch wel vervelend te worden .
Klick

Bericht door Klick »

ik ben een uitzondering, ik weet het, maar met mijn cobber on doe ik het hier prima op! 🌞🌞🌞🌞

ik vrees wel de vochtigheid die er aan komt.. dan stort ik in..
dientje

Bericht door dientje »

dan ben je zeker een uitzondering,..ik heb het andersom !..:D
Dannifan

Bericht door Dannifan »

Dat roepen we ook al het te koud is of te nat. Neem het zoals het is en
pas je gewoon aan.
Toeter
Berichten: 1862
Lid geworden op: 06 jul 2012, 14:05
Locatie: Groene hart

Bericht door Toeter »

Wel even lekker klagen toch Dannifan? Is ook een sociaal smeermiddel. We zijn niet allemaal zo zen als jij.

Ik ben het ook zat. Mijn tuin baalt als een stekker. Er hebben al wat planten het loodje gelegd.

En over dood gesproken zag ik ook al voor de tweede keer deze week een lijkwagen door het dorp rijden.
dientje

Bericht door dientje »

Ik ben me hele leven al aan het aanpassen !..:ogen:
ik klaag toch even..denk bijna iedereen,..vooral de planten .:D
Lilianne

Bericht door Lilianne »

Ik heb er best last van. Mijn cobber is mijn vriend.

Woensdag moet ik de hele dag buiten werken, dat wordt afzien. Cobber mee, veel drinken en een flesje om water te vernevelen over mijn huid. Ik ben wel grotendeels in de schaduw.

Als iemand nog goede tips heeft, hou ik me aanbevolen.
Klick

Bericht door Klick »

koeldeken voor n hond op je rug?

mijn cobber is mijn vriend ook, ik kan goed tegen de warmte..maar niet op mijn hoofd nek koelen werkt het beste...
belladonna

Bericht door belladonna »

Helemaal met je eens, ik ben de warmte spuugzat.
Mijn benen doen zo een pijn.
En ik wil dat verrekte gouden kooitje wel eens uit.
Ik baal van mezelf, ik ben altijd super positief
Mulder's Girl

Bericht door Mulder's Girl »

:moe::moe::moe: ugh....als er een hel zou bestaan,dan stel ik mij dit erbij voor.
De binnentemperatuur is de 30 inmiddels overstegen.....omdat ik op de bovenste verdieping woon en de zon vol op de ramen heb schijnen.:huilen:
Dus hele dag met gordijnen voor en ramen dicht lekker bakken en smelten binnen....
Dan las ik gister ook nog in de krant,dat waar ik woon (in de toekomst) het tropisch gedeelte van NL wordt, met steeds meer warmere dagen.

Zie dat hier meerdere mensen zijn met cobbers. Ik las op de site dat deze het beste werken in lage tot middelmatige vochtigheid en met luchtstroom.
Ik vraag mij af of zoiets dan wel werkt voor mij,aangezien ik het nodig heb om binnen in mijn gevangenis enigszins koel te blijven (zonder luchtstroom en toch wel redelijk hoge vochtigheid)?
Er staat ook bij dat je cobber kunt gebruiken als icepack....dus je kunt hem dan ook in de vriezer leggen?

Overigens lees ik dat veel mensen hier cobbers en koelvesten hebben, maar ik vroeg mij af of er ook mensen zijn met mobiele airco's?
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp