Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

warmte!

Alles omtrent werk en uitkeringen
Mulder's Girl

Bericht door Mulder's Girl »

[QUOTE=wilm;1110762]gebruik heel de dag wel de cobber


Lijkt me toch niet echt wat een nat tshirt
Nu gelukkig ook temp naar beneden,
hou het in me achterhoofd om anders eens proberen[/QUOTE]

Qua draagcomfort lijkt me een cobber inderdaad fijner.
Die heb ik niet dus dan moet ik het maar doen met wat ik wel heb.

Ik heb de huurvereniging gebeld maar die zeggen dat ze niks kunnen doen, behalve een schriftelijke goedkeuring geven als ik zonnewering voor buiten wil aanschaffen.
Voor een huurwoning ga ik niet zelf diep in de buidel tasten om rolluiken te laten bevestigen.
Klick

Bericht door Klick »

hier ook een cobber verslaafde ;)
ik heb ook polsbandjes van frio.. die cobber van frio laat ik nog even nieuw.. mijn ervaring met de polsbanden is dat het water er lang uit blijft druppelen en te snel weer moet opladen..
de cobber is veel beter!
wilm

Bericht door wilm »

overweeg ook wel een koelmat
voor op te zitten

Las en hoorde van iemand die voor hond gebruikt

Heeft er iemand hier ervaring mee
wilm

Bericht door wilm »

Liselotje
Wat vreselijk zeg
Is het verbouwing die je zelf doet of via woningbouw

Je woning is toch zo niet bewoonbaar,
als je toch niet eens naar toilet kan omdat bouwvakkers lopen

Veel sterkte en hoop dat snel klaar is
Klick

Bericht door Klick »

[QUOTE=wilm;1110766]overweeg ook wel een koelmat
voor op te zitten

Las en hoorde van iemand die voor hond gebruikt

Heeft er iemand hier ervaring mee[/QUOTE]

ja, een koeldoek voor de hond, bij de action een jaar geleden gekocht.
nat maken en met blote voetjes op, ook heerlijk om op je benen te leggen!
wilm

Bericht door wilm »

is het ook wat om op te gaan zitten
of heb je dan natte kont :haha:
Klick

Bericht door Klick »

dan heb je wel een natte kont..
om je schouders gooien kan wel, verdampt en droogt het vocht snel..
Suzan

Bericht door Suzan »

Ik zit tegenwoordig heel gezellig samen met m'n puppy met de pootjes in zo'n schelpenbadje... Zij speelt met haar speelgoed wat er in dobbert en ik probeer m'n tenen van haar knabbeltandjes te redden en zo houden we het allebei redelijk koel. :D

(Want zoals bekend kan een hond de warmte alleen kwijt via hijgen en de poten, en zo met de pootjes spelend in het water, is het sneller afkoelen voor haar.)
En voor mij is het heerlijk om met de voeten in het water te zitten want zo koel ik ook sneller af. Allebei blij. :ja:

De bejaarden zitten op het moment niet voor niets allemaal met de voeten in een afwasteiltje in de verzorgingshuizen... Het werkt gewoon heel goed om af te koelen.
Riwidi

Bericht door Riwidi »

@ Suzan,

Wij hebben 2 weken geleden maar weer eens een badje gekocht , misschien wilde de nieuwe pup , hier wel gebruik van maken , uiteindelijk zitten wij zelf op de camping als het ware , je moet het jezelf makkelijk maken en vooral heel leuk laten lijken , gezellig allebei met de voetjes in het nieuwe hondenbadje , achter in de tuin dus....:cool:

Je wordt een dagje ouder en je wilt ook wat , is het nieuwe motto , vandaar ook maar meteen een nieuwe pup , die een paar maten groter is dan de gene die hier al aanwezig zijn.....:haha:

Het beviel prima ....

Riwidi
wilm

Bericht door wilm »

ja heerlijk zo'n teiltje, hier ook afwas voeten teiltje
via je voeten koel je meeste af

als je in winter koude voeten hebt
ben je ook helemaal koud

gelukkig nu buiten temp al wat beter
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp