Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

waar adverteren voor mantelzorg woning te koop?

Alles omtrent werk en uitkeringen
abceetje

waar adverteren voor mantelzorg woning te koop?

Bericht door abceetje »

Hoi,

Wij, mijn ouders en ik, hebben ons huis te koop staan. Nu is het geen "normaal" hoekhuis maar een hoekhuis met een complete mantelzorg woning erbij.

Er wordt volop geadverteerd (in kranten) door de makelaar maar ik vroeg me af of er hier mensen zijn die een tip hebben om dit huis ook op andere manieren onder de aandacht te krijgen van mensen die bijvoorbeeld voor hun ouders of andere hulpbehoevende familieleden o.i.d willen zorgen of in de nabijheid willen zijn?

Wij zouden het zo jammer vinden als "mijn" compleet aangepaste woning zou veranderen in een praktijkruimte ofzo.

Er zijn weinig van dit soort woningen beschikbaar maar het is lastig om de wegen te vinden om de mensen te bereiken die naar zoiets op zoek zijn.
tintel

Bericht door tintel »

inderdaad die zijn weinig te koop. Waar staat de woning?
abceetje

Bericht door abceetje »

Ik woon in Harderwijk, dus daar staat ook de woning. :D
Suzan

Bericht door Suzan »

Misschien via patiëntenverenigingen? Of via de [URL="https://www.ledenvereniging.nl/"]ledenvereniging[/URL] van Icare?
abceetje

Bericht door abceetje »

Ik ben geen lid van een patiëntenvereniging maar wel van de Icare. Kan daar wel eens even rondkijken. Bedankt voor de tip!
Suzan

Bericht door Suzan »

Het is niet gezegd dat je ook echt lid moet zijn van de desbetreffende patiëntenvereniging, toch?
Je kunt er altijd naar informeren, nee heb je....
abceetje

Bericht door abceetje »

Ja, dat is waar.
Toeter
Berichten: 1862
Lid geworden op: 06 jul 2012, 14:05
Locatie: Groene hart

Bericht door Toeter »

Staat het huis ook op funda? Daar kijken de meeste mensen.

Ik denk dat je een beetje los moet laten wat er met het huis gaat gebeuren. Als mensen de prijs betalen mogen ze ermee doen wat ze willen.

Het is ook een heel beperkte markt waar je in zoekt. Iemand met een zorgbehoevende naaste, die daar graag bij wil wonen, die in Harderwijk wil wonen en een dubbel huis kan betalen. Is ook niet iedereen.
abceetje

Bericht door abceetje »

Ja hoor, huis staat op Funda.

Tuurlijk moeten mensen zelf weten waar ze het huis voor gaan gebruiken maar omdat dit soort huizen niet vaak te koop staan vind ik het wel fijn om de groep mensen die er belangstelling voor zou kunnen hebben, te informeren.

En wat betreft de kosten, die kun je delen.
abceetje

Bericht door abceetje »

Onder voorbehoud van financiering, is ons huis VERKOCHT!!!:joepie: Mensen willen er rond januari in, dus mijn ouders hebben nog tijd om rond te kijken voor hunzelf.

Ik ga 29 september verhuizen naar mijn nieuwe stek in Ermelo.

Veel veranderingen ten positieve. Nu nog hopen dat mijn vriendin goed opknapt van haar bypass operatie en dan kunnen we weer met een goed gevoel naar de toekomst kijken!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp