Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

vertiwalk

Alles omtrent werk en uitkeringen
Klick

vertiwalk

Bericht door Klick »

Toeter
Berichten: 1862
Lid geworden op: 06 jul 2012, 14:05
Locatie: Groene hart

Bericht door Toeter »

Goede manier om te blijven trainen!

Maar wel een behoorlijke investering. Ik zou me in haar plaats denk ik zorgen maken of ik dat over een jaar nog wel kan. Of kan hij ook elektrisch?

Zoiets bestaat ook nog: [url]https://www.scouters.nl/hulpmiddelen/traphulp-assistep/[/url]
Klick

Bericht door Klick »

die kende ik ook nog niet.. :ogen: cool ik zie opeens allemaal mogenlijkheden :ogen:
Sara

Bericht door Sara »

Pfff, je zal maar je boek boven hebben laten liggen. Hoe krijg je dat ooit beneden? En heb je dan nog puf om te lezen?
Toeter
Berichten: 1862
Lid geworden op: 06 jul 2012, 14:05
Locatie: Groene hart

Bericht door Toeter »

Hij zegt dat het minder kracht kost dan traplopen. Je kunt ook 2 benen tegelijk gebruiken per 'stap'. Je hoeft niet te balanceren. Ik vind het wel wat!

Ik vraag me af waar je het in huis zou plaatsen. Of gewone huizen genoeg ruimte hebben ervoor.
Annemarie 1958

Bericht door Annemarie 1958 »

Denk dat het toch wel flink wat energie kost.
Suzan

Bericht door Suzan »

Ik zie beide hulpmiddelen niet snel in een sociale huurwoning geplaatst worden. Want die hebben echt niet zo veel ruimte.

Dus het idee is leuk, maar of het ook ook uitvoerbaar is voor mensen met een kleine beurs, is een tweede.
En helaas hebben mensen met een handicap of chronische ziekte vaak een laag inkomen. :hmmm:
Jrs77

Bericht door Jrs77 »

[QUOTE=Sara;1113581]Pfff, je zal maar je boek boven hebben laten liggen. Hoe krijg je dat ooit beneden? En heb je dan nog puf om te lezen?[/QUOTE]
Met een normale traplift is dat ook geen pretje hoor; traaaaaag ;)
Mieke 56

Bericht door Mieke 56 »

Geweldig leuk deze video's.

Al heb ik er zelf niks aan, misschien kan ik ooit een ander helpen met het idee!
Köln1985

Bericht door Köln1985 »

Wow ziet er goed uit. Snap het concept wel voor mensen met een prothese etc. Echter met ms zou ik er niet in investeren. Gewoon omdat je niet weet of die benen en armen nog hetzelfde doen in de toekomst.

Vroeg me even af waar zo'n ding geïnstalleerd wordt. Zover ik kan zien gewoon ergens als in er moet een gat gemaakt worden in je plafond? Want voor een trap kan niet als je medebewoners hebt. Zie een verhuurder daar niet zo snel mee akkoord gaan of de wmo als je kans hebt op meer achteruitgang en deze traplift mss niet meer bruikbaar voor je is.
Maar met een koophuis, flinke zak geld en nog een beetje mobiel. Wie houdt je tegen?😉
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp