Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Instagram Platform MS

Alles omtrent werk en uitkeringen
Floris

Instagram Platform MS

Bericht door Floris »

Hoi! Wij ([URL="http]Platform MS[/URL]) zijn op zoek naar mensen welke het leuk vinden om ons Instagram account een week lang over te nemen.

Op ons [URL="http]Instagram account[/URL] neemt elke week een MS'er onze volgers mee in haar/zijn leven met MS. Foto's van dagelijkse routines tot en met een avondje stappen tot en met uitrusten op de bank.

Lijkt het je leuk om ook een keer een week lang jouw leven te delen? Stuur ons dan een berichtje (story@platform.ms) of stuur mij een privé berichtje.
Floris

Bericht door Floris »

[QUOTE=raimonnea;1114784]Kan de platform niet op deze site, alles onder 1 dak? Waarom op een commerciële site zoals Instagram die de privacy niet waarborgt en je gegevens verkoopt zoals eigenaar Facebook?[/QUOTE]

Ja, het zou geweldig zijn als we alles onder één dak kunnen doen. Het is de vraag of alle partijen dit willen.

Ik snap dat je Instagram een commercieel platform vindt. Wij (Platform MS) zijn geen commercieel platform. En we laten de gegevens van de personen welke op ons account hun leven delen, ook volledig met rust.

Misschien dat er andere mensen zijn wie het leuk vinden om mee te doen...
Floris

Bericht door Floris »

Ik vroeg mij af of er nog mensen zijn welke interesse hebben..?
1207

Bericht door 1207 »

[QUOTE=Floris;1116224]Ik vroeg mij af of er nog mensen zijn welke interesse hebben..?[/QUOTE]

waarom zou ik beeldjes van m'n eigen leven online zetten?
Carl

Bericht door Carl »

Ik vind het wel leuk om een week de Instagram van Platform MS over te nemen. Ben nog niet zo goed hoe insta werkt maar krijg vast instructies! Kan ik gelijk weer een beetje met deze tijd mee :D
Floris

Bericht door Floris »

Hoi Carl,

Dank voor je bericht! Ik heb je een prive bericht gestuurd.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp