Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Elektrische bandenpomp gekocht

Alles omtrent werk en uitkeringen
Fratema

Elektrische bandenpomp gekocht

Bericht door Fratema »

Via Wish. Dan kan ik zelf gewoon thuis binnen de rolstoel banden netjes op 3 Bar houden. Hoef niet meer naar de benzinepomp. Benieuwd hoe lang ik moet wachten, met een beetje geluk een dag of 10
Dannifan

Bericht door Dannifan »

Gemak dient de mens tenslotte.
Fratema

Ik heb wel eens zo'n dure voetpomp gekocht bij de Praxis

Bericht door Fratema »

Ik heb wel eens zo'n dure voetpomp gekocht bij de Praxis

Die was 18 euro en ik kon hem met geen mogelijkheid harder oppompen dan 2 Bar, En er moet 3 in. Naar de benzinepomp is ook geen prettige veilige rit, dus dan maar zo, Veel tevreden gebruikersreviews en dat voor een tientje meer als dat ding van Praxis.
Riwidi

Bericht door Riwidi »

Fratema , heel veel plezier ervan..... Wij hebben al jaren zo'n kleine compressor , en daar kun je verdikkie heel veel mee.....En niet meer steeds te staan klungelen bij die benzinepomp is ook wat waard..... Hij helpt hier ook als de auto niet wil starten of als manlief toch weer eens onder in de kruipruimte moet zijn en we een lampje nodig hebben in het donker...

Toen de eerste stuk ging , was er vrij snel een nieuwe.....

Riwidi
Jrs77

Bericht door Jrs77 »

Ik heb deze:
[url]https://www.conrad.nl/p/black-decker-co ... ing-856036[/url]

De banden van mijn normale rolstoel heb ik altijd op ongeveer 7 bar, die van mijn basketbalstoel zelfs op 9. Met een handpomp is dat echt niet te doen, en bij de benzinepomp gaat het maar tot 4 bar. Dat vind ik echt te zacht.

Fijne aankoop; ik heb er veel aan!
klooriaantje

Bericht door klooriaantje »

IK heb deze.
[url]https://www.bol.com/nl/p/powerplus-pow5 ... 021246549/[/url]

Omdat mijn Rolstoel Banden op 10 bar moeten staan vanwege de Light Drive.

Want als ze rond de 8 bar staan Slipt hij steeds.

En 10 bar met de hand pomp is geen doen zelfs niet voor gezonde mensen.

En de Compressor van de Monteurs van de Welzorg gaan maar tot max. 8 bar zoals de meeste compressors.

En ik heb is een Klap Band gehad in een Restaurant en kan je verzekeren dat, dat een Goeie Klap geeft :haha:
Fratema

Bericht door Fratema »

Gebeld met de leverancier (Mobility & you)

Zet ze op minimaal 6 Bar, 8 is optimaal volgens de dame.
Nu wachten op het pompje :gaap:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp