Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

3 wieler

Alles omtrent werk en uitkeringen
de echte willem

3 wieler

Bericht door de echte willem »

ik ben op zoek naar een 3 wieler met afmetingen zodanig dat deze in de lift kan
wie wil ervaringen delen?
Mieke 56

Bericht door Mieke 56 »

Ik heb recent een vouwdriewieler met trapondersteuning gekocht via speurders. Nieuw vond ik 'm te duur.

Hij is supermakkelijk in te klappen. Heel zwaar om ingeklapt te vervoeren: er zitten kleine wieltjes onder zodat je 'm ingeklapt kunt trekken.

Ik heb 'm gekocht om mee te kunnen reizen met de trein want mijn easy rider van van Raam mag niet mee met de trein: te groot.

Ik ben erg blij met het vouwfietsje maar ik moet weer echt leren fietsen omdat je er totaal anders op zit. Hij fietst heel licht.

[url]https://www.holland-bikes.nl/Vouw%20dri ... wieler.htm[/url]
Knillis

Bericht door Knillis »

Een goed antwoord is een beetje moeilijke “echte willem”. Ik wil je de breedte van m’n easy rider geven maar misschien moet je je vraag eerst even verduidelijken door bv aan te geven hoe breed en lang de lift is die je bedoelt.

Liften zijn er van veel verschillende afmetingen en soms zit er zelfs een soort bankje in waardoor de lengte van de lift weer korter is.
de echte willem

Bericht door de echte willem »

hartelijk dank Mieke en Knillis

de vouwfiets van Mieke is een goed idee

ik ga mij er in verdiepen en sparen
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp