Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Tips nodig voor boodschappen doen in een rolstoel.

Alles omtrent werk en uitkeringen
wilm

Bericht door wilm »

Jrs77 zegt
Hulp accepteren is iets wat je moet leren, hulp vragen is de volgende les

dank heel mooi gezegd
Toeter
Berichten: 1862
Lid geworden op: 06 jul 2012, 14:05
Locatie: Groene hart

Bericht door Toeter »

Wat fijn klick dat je iets aan mijn ervaring hebt. Je kunt je dan zo vastbijten in zoiets en alles laten wijken om het maar vol te houden of... je kunt het loslaten en wat leuks gaan doen :)

Ik weet nog dat de UWV mevrouw zei 'jij vindt het huishouden wel heel belangrijk he?' En ik dacht 'nee, juist totaal niet, maar ik worstel zo met de dingen die ik van mezelf zou moeten doen'
Suzan

Bericht door Suzan »

Hoi Claudje,

Om te beginnen heb ik nog nooit iemand gesproken die aangaf dat hij/zij het irritant of vervelend vond om even iets voor zo'n "vervelende gehandicapte" van een hoge plank te pakken.

Mensen doen het altijd met plezier en vaak vragen ze nog of je misschien nog iets nodig hebt wat hoog staat daar in die gang, want "ze staan er nu toch".

Als je het vriendelijk vraagt, zijn mensen echt heel erg bereid om iets voor je te doen. En er zijn weinig mensen die niet op een gemeende glimlach reageren.

Het is ook wat je uitstraalt, denk ik dan.
Als jij jezelf al als "minderwaardig en falend" ziet, hoe moet een vreemde je dan vinden..? :cool:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp