Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Verpleeghuis

Alles omtrent werk en uitkeringen
Toeter
Berichten: 1862
Lid geworden op: 06 jul 2012, 14:05
Locatie: Groene hart

Bericht door Toeter »

Hey Missty,

Wat een raar verhaal. Wat is er nou allemaal aan de hand? Volgens mij mist er nog een deel van het verhaal.

Neemt niet weg dat het vervelend voor je is dat je daar tegen je zin zit. Sterkte daarmee.
Annemarie D

Bericht door Annemarie D »

Als je niet 'gedwongen' opgenomen bent, kunnen ze je toch niet tegen houden?!

Er spreekt veel verdriet in je posts, maar waarom neem je niet de regie terug? Je benen kan je ook zelf op je kamer trainen om weer sterker te worden.

Hoe komt het dat ze je kunnen dwingen om in een rolstoel te zitten als je gewoon kan lopen?

Ik heb het vermoeden dat er nog een verhaallijn bijhoort.

Wel wens ik je veel sterkte en kracht om uit deze situatie te komen.
:bloem:
Klick

Bericht door Klick »

pak de regie terug!
waarom zit je in het verpleeghuis?

je kan zelf je benen trainen zodat je weer sterker wordt.
als het in een rolstoel zitten alleen komt door verzwakte spieren doordat je niet genoeg beweging krijgt, kun je die cirkel doorbreken door iedere dag wat oefeningen te doen.
langzaam maar zeker krijg je dan je kracht terug en zul je je ook beter gaan voelen.

je wil niet zijn waar je nu bent, kan het niet anders? vraag je vragen..

nog iets, draai je denkpatroon om. probeer iedere dag 3 positieve dingen te bedenken. het kan iets kleins zijn zoals een mooi vogeltje in de tuin.
het klinkt simpel en stom, maar het werkt, geef het een kans. neem een vast moment op de dag, bijvoorbeeld in de avond vlak voor het slapen.

sterkte met de hele situatie.
MiSsty

Bericht door MiSsty »

Doe iedere dag mee met Nederland in beweging.
MiSsty

Bericht door MiSsty »

En nee hou niets achter.
Hier zeggen ze dat het bij de ziekte hoort. Ik teveel droom
Kobus

Bericht door Kobus »

Klinkt als een slechte film : normaliter ga je er toch vanuit , dat je met revalidatie iets verbeterd ( ook als de MRI het zelfde aangeeft ) ?
MiSsty

Bericht door MiSsty »

Als ik lees wat velen schrijven geeft het me de indruk dat ik maar verzin.
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

MiSsty, ik denk niet dat je de indruk wekt dat je het verzint, maar je bent heel vaag in je berichten. Je geeft aan dat je weg wil uit het verpleeghuis, dat je in een rolstoel moet zitten, en je wekt de indruk dat je zelf vindt dat je nog kan lopen. Meer info hebben wij niet.

Wat wil je precies van ons horen? Wil je tips om de regie weer in eigen hand te krijgen/nemen? Of wil je adressen van andere verpleeghuizen? Of wil je gewoon even je verhaal kwijt? Het kan allemaal hier, maar wij snappen blijkbaar niet zo goed wat je nou wil.

Je oorspronkelijke bericht was: "Ik wil hier weg, iemand tips?". Tips waarvoor dan precies?
MiSsty

Bericht door MiSsty »

Alle 3 tips weg en hulp
Toeter
Berichten: 1862
Lid geworden op: 06 jul 2012, 14:05
Locatie: Groene hart

Bericht door Toeter »

Als ze dat zeggen, hebben ze er dus overduidelijk geen verstand van en moet je daar weg gaan.

Heel de medische wereld is ervan overtuigd dat je bij MS met revalidatie, langer functionaliteit kunt behouden en in veel gevallen soms zelfs weer een beetje verbeteren.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp