Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Verpleeghuis

Alles omtrent werk en uitkeringen
wilm

Bericht door wilm »

Vindt erg vervelend voor je dat je niet op plaats bent in verpleeghuis en je je niet gehoord voelt

Kan soms ook moeilijk zijn wat je denkt zelf te kunnen en de omgeving vindt niet verantwoord
Zelf grens erg hoog leggen
Dat is bij mij bijv wel eens het geval, denk dat kan ik wel, maar eigenlijk is niet verantwoord

Bedoel zeker niet dat jij dingen verzint
En vindt echt vervelend dat je nergens gehoord voelt

Maar ben met leeuwtje eens, je bent heel kort (goed recht) daarom kunnen we moeilijk inschatten hoe je te helpen

Heb je ook een arts of therapeut waar je je vertrouwt en begrepen voelt die je verder kan helpen
Of maatschappelijk werk oid

Misschien dat die je kan helpen met stapjes om of uit verpleeghuis weg te gaan of weer wat mobieler zelfstandiger te worden

Heb je ook familie of vrienden die achter je staan?

Want een ding maak ik hier uit op, je voelt je erg alleen en nergens begrepen

Hoop echt dat je (allereerst) hier op forum op gemak voelt
en tzt ook in woonomgeving

Heel veel sterkte
Klick

Bericht door Klick »

we willen er voor je zijn.
Job

Bericht door Job »

Missty, ik snap er helemaal niks van. Als je elke dag meedoet met NL in beweging, dan hoef je niet in een rolstoel te zitten. Daarbij hoef je voor NL in beweging niet in een verpleeghuis te zitten. Dit kan ook thuis voor de buis.

Als je graag thuis wilt zijn bij je gezin, zorg er dan voor dat ze achter je staan en je helpen om deze wens te bereiken.

Het is goed mogelijk dat ik de plank mis sla met dit advies. Probeer in dit geval iets duidelijker te zijn. Dan beloof ik je dat ik mijn advies aan zal passen.
MiSsty

Bericht door MiSsty »

Thuis heb ik een computer. Hier heb ik mijn telefoon. Ĺig nu in bed te typen. Vele regels om aan te houden hier.
Nederland in beweging doe ik hier in de rolstoel.

Heel erg bedankt voor ieders advies
wilm

Bericht door wilm »

Kan je gezin (partner) je helpen om weer bij je gezin te komen

En is het tijdelijk dat je voor revalidatie zit?
1207

Bericht door 1207 »

[QUOTE=MiSsty;1119165]Thuis heb ik een computer. Hier heb ik mijn telefoon. Ĺig nu in bed te typen. Vele regels om aan te houden hier.[/QUOTE]
ben je opgesloten?
Kobus

Bericht door Kobus »

Ben ook benieuwd naar gezins situatie , leeftijd kinderen & of ze in de buurt zitten en regelmatig op bezoek .

Maar ook hoeveel tijd per dag/week dat ze met je bezig zijn ?

Klinkt nu meer als een bejaardentehuis , met weinig revalidatie atributen .
Ecila

Bericht door Ecila »

Hoe kom ik bij het begin van deze (alle) topics?
Suzan

Bericht door Suzan »

Scrollen? :weetniet:
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

... of bij topics met meerdere pagina's even op "eerste" klikken.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp