Ik kwam een (vind ik ;)) interessant artikel tegen:
Voor wie het ook wil lezen hierbij de link:
[url]https://www.socialevraagstukken.nl/verb ... -clienten/[/url]
Ik denk dat veel deelnemers aan het forum het invullen van steeds weer ellelange vragenlijsten bij zorgvragen bekend voorkomt.
Artikel: het verhaal als kwaliteitsinstrument
Wat een goed stuk :).
Binnenkort heb ik een afspraak in een ziekenhuis nav een fout die daar gemaakt is. Ik was geneigd om m'n ervaringen zo zakelijk mogelijk aan de orde te stellen, maar dat ga ik toch wat anders aanpakken, bij nader inzien!
Het was trouwens niet neurologie die de fout gemaakt heeft.
Binnenkort heb ik een afspraak in een ziekenhuis nav een fout die daar gemaakt is. Ik was geneigd om m'n ervaringen zo zakelijk mogelijk aan de orde te stellen, maar dat ga ik toch wat anders aanpakken, bij nader inzien!
Het was trouwens niet neurologie die de fout gemaakt heeft.